Vi har givet vores webshop et lille makeover, og er selv godt tilfredse. Siden er markiseeksperten.dk hvor vi har ændret menustruktur, forside, call2action-knapper etc, så siden er klar til sæsonstart.
Formålet er at siden skal være troværdig, at vores produkt skal fremstå som eksklusivt og topkvalitet, at siden skal call to act og at den skal være meget brugervenlig.
Skulle lige til at skrive at du skulle gøre opmærksom på hvilken en af de tre man skal vælge på forsiden, men de har jo en forklaring (billigst, flottest osv.) Den overså jeg i første omgang, måske det kan forbedres lidt.
Dog vil jeg lige høre om det er mig der ikke kan se forskel eller om i har brugt samme indledningsfoto under de forskellige typer af markiser ? Og så tror jeg, at det ville fremme forståelsen hos nogen, hvis der er en udfoldet (eller hva det nu hedder :-)) markise på forsiden.
Rammer højst sandsynlig dem i gerne vil, set fra min vinkel vel at mærke.
Jeg tænker en større virksomhed , i alt et rigtigt flot design og gennemtænkt grundigt kan man godt se og jeg får lyst til at købe hos jer, held og lykke med projektet
Jeg ville dog arbejde med søgeord optimering processen , derved udnytte den ekstrem gennemtænkt design , i kan bl.a. arbejde med den interne link struktur og titler og beskrivelse på hele side bl.a. kan godt komme en længere sigende om virksomheden
Husk det er ikke kun markisen du skal sælge også lysten til og købe den. Syntes den med postkassen er lige til at forstå. Jeg mangler et billede inde i kroppen af mig selv liggende i skyggen med en kold. men ved ikke om det er mig du vil sælge til hvis det er mest til virksomheder er det kanon.
Tusind tak for lynhurtige konstruktive svar! Og tak for rosen.
Vi vil helt sikkert tage kommentarerne til os mht. mere beskrivende billeder på forsiden.
Jeg vil lige overveje den grå stribe i toppen, har ikke før tænkt på at den skæmmer.
Fin kommentar med postkassen, Mikkel og Thomas :) Det tager vi til efterretning.Hvordan tænker i der kan være flere billeder på forsiden? Og synes i det er dumt der står 'billigst, flottest og stærkest', er det for kort og upræcist?
Og ja, Christine, det er forskellige billeder ;) Men det skal helt sikkert laves om, så man kan se tydeligt forskel. God pointe.