Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får du lyst at købe hos os? Tillid og design...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har givet vores webshop et lille makeover, og er selv godt tilfredse. Siden er markiseeksperten.dk hvor vi har ændret menustruktur, forside, call2action-knapper etc, så siden er klar til sæsonstart.

Formålet er at siden skal være troværdig, at vores produkt skal fremstå som eksklusivt og topkvalitet, at siden skal call to act og at den skal være meget brugervenlig.

Er den det?

Tak for alle inputs :)

- Benjamin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:34

Spurgte kæresten uden hun vidste hvad det var: første kommentar, er det postkasser..

Synes det danmarkskort er genialt. Det vil jeg have som inspiration ;-)

Den grå stribe i toppen synes jeg dog er synd.

Alt i alt ville jeg tænke det var en mellemstor virksomhed.

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:37

Synes den ser super prof. ud.

Fint og enkelt desigt, overskuelig, god info.

Men webshop er det vel ikke ? kunne ikke finde kurven Smile

mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:49

Rigtig flot side...

For en gang skyld har jeg ikke rigtigt noget dybtegående konstruktivt at sige, andet end siden er et rigtigt godt udgangspunkt... MEN

Hvil ikke på laurbærerne... hold fokus på at teste forskellige Call 2 action knapper, og hold øje med jeres brugeres adfærd...

Det er en rigtig fornuftig start i hvert fald :)

-Karsten

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:52

Rigtig fin side med gode informationer og nemt tilgængelige kontaktinfo.

Har du overvejet lidt flere billeder af produkterne på forsiden? der er nogle øverst, men de er ikke "slået" ud, så man kan se markisen.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Nobrainer Web Skrevet kl. 16:01

Helt sikkert - synes det er rigtigt godt.

Skulle lige til at skrive at du skulle gøre opmærksom på hvilken en af de tre man skal vælge på forsiden, men de har jo en forklaring (billigst, flottest osv.) Den overså jeg i første omgang, måske det kan forbedres lidt.

S.... godt site :o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:09

Hejsa.

Nem og meget oevrskuelig side :-)

Dog vil jeg lige høre om det er mig der ikke kan se forskel eller om i har brugt samme indledningsfoto under de forskellige typer af markiser ? Og så tror jeg, at det ville fremme forståelsen hos nogen, hvis der er en udfoldet (eller hva det nu hedder :-)) markise på forsiden. 

Rammer højst sandsynlig dem i gerne vil, set fra min vinkel vel at mærke.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10

Jeg tænker en større virksomhed , i alt et rigtigt flot design og gennemtænkt grundigt kan man godt se og jeg får lyst til at købe hos jer, held og lykke med projektet Yes

Jeg ville dog arbejde med søgeord optimering processen , derved udnytte den ekstrem gennemtænkt design , i kan bl.a. arbejde med den interne link struktur og titler og beskrivelse på hele side bl.a. kan godt komme en længere sigende om virksomheden

jeg mener  denne her title der kan forbedres Alt indenfor markiser - Markiseeksperten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:22

Husk det er ikke kun markisen du skal sælge også lysten til og købe den. Syntes den med postkassen er lige til at forstå. Jeg mangler et billede inde i kroppen af mig selv liggende i skyggen med en kold. men ved ikke om det er mig du vil sælge til hvis det er mest til virksomheder er det kanon.

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:58

Hej alle

Tusind tak for lynhurtige konstruktive svar! Og tak for rosen.

Vi vil helt sikkert tage kommentarerne til os mht. mere beskrivende billeder på forsiden.

Jeg vil lige overveje den grå stribe i toppen, har ikke før tænkt på at den skæmmer.

Fin kommentar med postkassen, Mikkel og Thomas :) Det tager vi til efterretning.Hvordan tænker i der kan være flere billeder på forsiden?
Og synes i det er dumt der står 'billigst, flottest og stærkest', er det for kort og upræcist?

Og ja, Christine, det er forskellige billeder ;) Men det skal helt sikkert laves om, så man kan se tydeligt forskel. God pointe.

Igen mange tak :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)