Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter søges til interview!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi er en gruppe på 4 studerende der for tiden søger en iværksætter til et interview. Interviewet skal bruges i forbindelse med en studietur i Finland, hvor vi skal præsentere to danske virksomheder: 1) en "commercial" company og 2) en "social" company.

I den forbindelse mangler vi førstnævnte kategori til et interview, hvor vi vil høre lidt om jeres forretningsidé, jeres historie mm. Interviewets længde vil cirka være på 30 minutter.

Eneste krav er, at i er iværksætter til en dansk virksomhed, der stadig eksisterer og som har økonomiske målsætninger (som ikke behøves afsløret i forbindelse med interviewet, selvsagt). Og det er en stor fordel, hvis du/i bor iKøbenhavns område.

Hvis du er interesseret, så skriv gerne.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra København NV
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:41

Du kan prøve at ringe til Allan sønderskov Darre fra Freetrailer.dk, han er helt sikkert frisk på at give jer en halv times tid, 88537700

hilsen

Aksel

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 10:44

Der er da rimelig stor sandsynlighed for at Martin Thorborg gerne vil. (serie-iværksætter) (jubii og amino eksempelvis)

Der sker i hvertfald ikke noget ved at spørge: martin@thorborg.dk 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 10:49

Tak for jeres tilbagemeldinger. Vi har faktisk brugt Thorborg og Spamfighter som eksempel, som fungerede rigtig godt. Uden dog at interviewe ham.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 10:59

det er desværre for sent nu, da foredraget fandt sted i mandags. Ærgeligt, kunne have været fint med noget input. Men måske en anden gang.

Men tak for tilbuddet!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:39

Hey,

Det kan slet ikke skade at prøve at få fat på nogle af de lidt større. Jeg synes generelt der er en god karma med hensyn til at hjælpe hinanden.

Sidste år, i forbindelse med mit speciale, sendte jeg en mail til Thorborg med nogle spørgsmål, da han på det tidspunkt var i USA. Han tog spørgsmålene super seriøst (selv om de måske var lidt akademiske fra min side). Da jeg et par dage efter tjekkede mail'en lå der en lydfil fra Thorborg på over 30 min, hvor han læste spørgsmålene op og besvarede dem så godt han kunne. Det var super cool :)

Når du snakker iværksætteri kunne det også være interessant at kigge på en fyr som Søren Hougaard. Super skarp inden for innovation og hvad det medfører i et teoretisk perspektiv.

Held og lykke

C

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)