Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

foliereklame på bil. hvem kan hjælpe?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da værd at høre om priser osv. hos dem. Tak for det.

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 13:17

Hej Igen,

Så nu kom der svar fra de 2 vi bruger  :O) Hvis bilen skal pakkes helt ind i folie med 4-farvet tryk (og i en god kvalitet og montering uden for meget "lapperi"), skal du regne med ca. 16-18.000 kr. eks. moms men inkl. montering og let DTP/layout.

Nu ved jeg jo ikke en disse, om hvad du gerne vil have på bilen. Men måske skal der lidt mere end "let DTP/layout" til, hvis layoutet skal sparke "røv"  :O) Men det er næsten umuligt at give dig en pris på her, uden først at have taget en grundig snak med dig! ... For det kommer meget an på hvad du skal have lavet.  (Skal det være en smuk, men simpel løsning ... eller skal det være den helt forkromede omgang, hvor der er brugt dage på at strikke en fed kampagne sammen ... eller bare noget midt imellem!) Altså hvad har du brug for? det er jo slet ikke sikkert at bilen, har brug for så meget mere blikfang  ;O)

Nå men nu ved du da lidt om prislejet på en helindpakning :)

OBS! Prisen er selvf. anderledes hvis du med helindpakning mener div. logoer og slogans samt evt illustrationer der bare skal monteret direkte på lakken. Så taler vi om en hel anden pris på nærmere ca. 4-6.000 kr. Hvis bilen bare skal helindpakkes i en ensfarvet grundfolie, og så have påført logoer og illustrationer/billeder, så er prisen også mindre. ca. kun en 12.000 kr. .... Og igen ... skal folien bare på i kort tid (evt. pga. en kampagne eller messe) så kan prisen også gøres billigere, ved at gå ned i foliekvalitet  ;O)

Hvis du er forvirret nu, eller måske har et spørgsmål, så bare giv mig et kald  på tlf.: 304 204 18. Så taler vi om det  :O)

Håber jeg har været til hjælp :)

Venligst Rikke

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:02

Hej Rikke.

Du har været til rigtig god hjælp. tak for det. Jeg kontakter dig hvis, og når det bliver aktuelt. Så kigger vi på en løsning sammen.

Mvh

Dennis

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 15:23

Hej Dennis,

...  hey ... du skylder mig også en tur i den bil der  ;O)))

:) Glad for jeg kunne hjælpe  ...  Du ringer bare  :O)

Venligst Rikke

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)