Vi har en idè om at få pakket vores bil ind i folie med en reklame for vores virksomhed. Vi har en chevrolet corvette, og tror at den vil være en god kørende reklamesøjle. Er der nogen herinde som ved noget om priser på den slags?
Tja det kan godt svinge meget, jeg har evt. en kontakt i stettin i polen der klarer det til en fin pris, så hvis du har en weekend tilovers kan det nemt klares. ellers er en fuld indpakning lidt for meget at klare uden værksted.
Det er en fuld indpakning du ønsker ikke?
hvis det har interesse skriver du bare, så finder vi en god pris på det.
Jeg vil da gerne hjælpe :O) Hvis du har brug for et layout, kan jeg hjælpe dig med det, og så sætte dig i kontakt med nogen der kan pakke den ind for dig ... eller bare ordne det hele for dig ... det er op til dig :O)
Send mig en mail med lidt mere info (om f.eks.: hvad det er du gerne vil have på bilen og om den skal pakkes helt ind?)
Venligst Rikke
www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!
Jeg har ikke noget layout på hvordan det skal se ud endnu, jeg er interesseret i at høre en ca pris før jeg arbejder videre med sagen. ved i evt. en ca pris? og ja det er en fuldindpakning jeg ønsker.
Jeg har lige sendt en prisforespørgsel på selveste indpakningen afsted til en af vores samarbejdspartnere :) Jeg sender dig en mail senere, når jeg får svar.
Venligst Rikke
www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!