Som overskriften siger så søger jeg en håndfuld personer til at teste mit software. Der er sikkert en masse børnesygdomme osv på diverse versioner af windows, og med de forskellige opset folk benytter sig af. Det som jeg hovedsageligt gerne vil finde ud af, er om der er nogen problemer med selve installationen. Det ville være rigtig dejligt lige at finde dem før jeg sætter det til salg i den store verden. Her er hvad jeg har brug for: Du skal køre installationen og intet andet. herefter ville det være dejligt at have et par dage til at teste programmets forbindelse til min server, og så kan du slette det fra din maskine. Programmet vil på ingen måde være skadeligt eller på anden måde kunne give din computer problemer. Dem der deltager vil modtage en fuld version af programmet hvis de ønsker. programmet er nok mest beregnet til virksomheder med en eller flere ansatte. programmet er kun til windows. Har du lyst til at hjælpe en ny amino så send mig en privat melding, så sender jeg et link og instruktioner tilbage :-) på forhånd tak for hjælpen.
filters4internet.com
|
Jeg mangler stadigvæk et par stykker, så til de næste 3 der sender mig en personlig besked her på amino og beslutter sig for at deltage vil modtage en flaske vin i prisklassen ca 100,-