Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spring Programmøren over! Interview på Builder.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen

Jeg ville lige dele min glæde, over at være blevet interviewet til Builder.dk et podcast site for udviklere og iværksættere!

Interviewet handlede specifikt om vores kommende CloudSprout produkt og lidt mere generelt om hvad der er galt med de løsninger der bliver leveret idag!

Det er stærke sager, hvor jeg f.eks. fremhæver hvorfor vi gør kunderne en bjørnetjeneste når vi sælger dem et CMS. Og hvorfor der burde være lovgivning, der burde hindre at man bare sælger kunderne en WYSIWYG editor.

Hvis du er leverandør og føler dig trådt over tæerne, som må du meget gerne komme med mod-argumenter i denne tråd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47

Tillyke med det, men må indrømme var ved at falde i søvn da jeg havde hørt 2 min, så lyttede ikke færdigt :(
Der er ikke så meget action og power som på thorborg.tv.

Held og lykke med systemet, yderst smart:)

Mvh. Nicklas

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 18:01

Hej Lundsby,

Gider du ikke lige ridse dine argumenter og kilder op, for os der ikke lige gider og sidde og høre på en times chit chat? :-)

Med Venlig Hilsen
Sven Philipsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:16

Hej Nicklas

Du har helt ret, der er ikke lige så meget Action/Power på Builder podcastet, og der er nok også henvendt til en lidt mere snævre målgruppe.

Jeg er rigtigt glad for at du har fået indtrykket af at vores system, er yderst smart! Det mener vi også, og det er det vi prøve at kommunikere. Så super :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:30

Hej Sven

Swon:
Gider du ikke lige ridse dine argumenter og kilder op, for os der ikke lige gider og sidde og høre på en times chit chat? :-)

Jeg ked af at virke uhøflig, men det vil jeg faktisk ikke! Sagen er den, at det jeg leder efter i oplægget til debat, er en begavet og grundig person, der kan udpege et eller andet som jeg ikke har set, eller med en spændende vinkel. Jeg er ikke så meget ude efter kvantitet af indlæg som jeg er kvaliteten!

Så som jeg ser det! Så hvis man ikke kan afsætte tid, til at lytte argumentationen igennem så er chancen for at man kan bidrage med det jeg ønsker at få ud af debatten, minimal!

Det gør selvfølgeligt at sandsynligheden for at jeg får et modspil noget mindre, men på den anden side så er håber jeg at påstanden formendtligt, så provokerende at de fagligt stolte af dem der bliver ramt, sandsynligvis gerne ville bruge tiden på podcastet og at den efterfølgende debat!

(PS: Det skal siges at hvis det lykkedes mig, at ridse argumentationen ligeså godt op på skrift, så ville det også tage en del tid at læse).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Lundsby:

Hej Nicklas

Du har helt ret, der er ikke lige så meget Action/Power på Builder podcastet, og der er nok også henvendt til en lidt mere snævre målgruppe.

Jeg er rigtigt glad for at du har fået indtrykket af at vores system, er yderst smart! Det mener vi også, og det er det vi prøve at kommunikere. Så super :-)

Gik sgu tilbage og gav det en chance, fordi systemet er smart som skrevet tidligere.
- og det bliver faktisk spændende det interview med dig. Men måske det bare fordi jeg er vandt til at høre Thorborg råbe;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:34

Nicklas Jørgensen:
Gik sgu tilbage og gav det en chance, fordi systemet er smart som skrevet tidligere.
- og det bliver faktisk spændende det interview med dig. Men måske det bare fordi jeg er vandt til at høre Thorborg råbe;)

Super, glad for at du kunne lide det! Jeg så du var designer, så jeg forestiller mig ikke at du er synderligt uenig med pointerne. Og ikke vil havde det store imod at programmøren blev sprunget over :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:34

Jeg har lige hørt det (dog afbrudt af tøjvask) og syntes at det lyder rigtigt spændende. Især den del hvor man som programmør kan lave et koncept-site og sælge det. Det gør det også nemt for folk med ideer at få dem ud så andre kan arbejde videre med dem.

Som programmør glæder jeg mig til jeres API er åbnet... sidder jo og tripper :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)