Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp - profilering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Kunne ikke finde kontakten siden har kigget over 2 minutter , du får derved ikke mig som kunde , for jeg kunne ikke kontakte dig , sæt kontaktsiden som vigtigste punkt derved får du fleste kunder . 

Du kan roligt blive kunde. Kontakt siden findes i topmenuen Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:38

Per Thomsen:

Mikael christiansen:

Kunne ikke finde kontakten siden har kigget over 2 minutter , du får derved ikke mig som kunde , for jeg kunne ikke kontakte dig , sæt kontaktsiden som vigtigste punkt derved får du fleste kunder . 

Du kan roligt blive kunde. Kontakt siden findes i topmenuen Big Smile

Nå med den er godt nok lille opdaget det godt nok med jeg kigget over 3 minutter det skal stå mere tydeligt , vis man skal have kunder skal det menu punkter være større de er lavet så små som de næsten kan laves der er over 80 % af over menuen tilbage der ikke udnyttes derved lave bogstaverne mere tydeligere større bogstaver ellers opdager folk ikke kontaktsiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:57

Hejsa

Tusind tak allesammen for jeres inputs. Det er virkeligt noget, jeg sætter pris på.

Jeg skal nok kigge på det altsammen.

Jeg ville gerne have svaret hver enkel af jer, men jeg er lige kommet hjem fra job og er ved at hamre hovedet ned i tastaturet, men I skal vide, at jeg har læst ALT.

Tak

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)