Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp - profilering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået at vide af en sælger, at mit budskab ikke er klart på min hjemmeside/blog.

Jeg skal jo gerne tjene nogle penge på et tidspunkt, så jeg vil helt klart meget gerne gøre det bare endnu bedre.

Er der nogle af jer, der har erfaring med den slags?

Evt. også hvordan man søger offentlige tilskud fra ministerier og den slags?

Min hjemmeside/blog kan I finde på www.ditminde.nu, og jeg kan træffes på marianne@ditminde.nu.

Jeg er lige kommet herind i dag, så jeg ved ikke rigtigt, hvordan fremgangsmåden er herinde.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:19

Hej Marianne,

Var den sælger ude på at sælge dig noget, hehe! :-) Jeg har ikke brugt ret meget tid på din blog, og netop derfor synes jeg godt, jeg kan tillade mig at skrive, at jeg synes, at dit budskab står klart og tydeligt. Jeg var fra første øjeblik nemlig ikke spor i tvivl om, hvad den går ud på.

Hvis jeg skal sætte en finger på noget som helst, så må det udelukkende være navnet og pay-off'en lige nedenunder, idet de nok godt kunne skære endnu mere ind til benet set i belysning af det, du tilbyder. Det vil sige, de kunne godt være mere direkte.

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 14:24

Hejsa

Tusind tak for dit svar.

Faktisk var det en fyr, som jeg datede, så nej han ville max. sælge sig selv Big Smile. Det er også derfor, at jeg hellere spørger her end ham igen.

Jeg prøver at være mere direkte fremover.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:39

Jeg vil lige tilføje, at det ikke er fordi, at navn og pay-off er dårlige, men hvis man er endnu mere konkret, vil din blog nok kunne afkodes hurtigt for alle.

Eksempel

Din pay-off:

En blog om livets afslutning

Alternativ pay-off:

Rådgivning om livets afslutning

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:52

Hej Marianne.

Jeg synes det er et meget imødekommend og roligt site at komme ind på. Hvilket må siges at være meget nødvendigt - så det har du gjort super godt.

Dog synes jeg, "at de fire ovennævnte emer" meget gerne må uddybes meget mere, evt. på en mere forklarende måde under nogen undermenuer el.lign. Da jeg forstiller mig at det netop er det folk ikke selv har det store overskud til at kunne overskue. Kan selv forestille mig at der er rigtig mange detaljer ved en begravelse og der kunne det være en ide at folk kan læse lidt om det, så de ved at det bl.a. også er det du hjælper med at overskue :-)

Deslige synes jeg også der mangler en eller anden retning for priser...Så der er noget at forholde sig til, en startpris måske og så tager i den derfra el.lign.

Men faktisk en smuk side til en svær tid.

Godt gået.

Mange hilsner

Christine   

Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 14:55

Tusind tak.

Jeg forstår din pointe.

Fra København
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 15:01

Hej Christine

Tusind tak for din ros.

Jeg anede INTET om at lave en blog, inden jeg gik i gang.

Jeg har bare 0 kr. at gøre godt med, da jeg er studerende, men jeg VILLE i gang, så det her er indtil videre resultatet.

Det er meget grænseoverskridende for mig at bede om hjælp, da jeg normalt er typen, der synes, at det kan man da ikke. Alternativet er så bare, at jeg sidder lidt fast.

Og ja priser det har jeg tænkt meget over. Aner simpelthen ikke, hvad jeg kan tillade mig at tage. Den kunne jeg måske tage med min chef, som jo netop er advokat. Det kommer også lidt an på, om  han skal hjælpe med at lave testamenter og ægtepagter i forløbet, men det kan jeg jo selvføgelig tage højde for.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:30

Tror faktisk alle kender til det der med at bede om hjælp, endten på den eller den anden måde...Så tillykke med sejeren :-)

Måske netop ved at skrive ned hvad det er du kan, kan det hjælpe dig selv med at overveje priser :-) Du vil sikkert blive forbavset over hvor meget du kan, når du ser det skrevet ned :-) og så kan du mere reelt kigge på din pris for de forskellige emner m.m. og så høre din chef om det er ok priser og mærk i maven om det stemmer overens med dine egne tanker :-)

Yderligere advokat bistand kan jo få en pris for sig selv, da din chef jo nok allerede ved hvad hun/han udbyder og prisen for dette :-)   

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:39

Hej Marianne

Velkommen til

I forhold til at du skriver at du ikke havde den store erfaring med hjemmesider, så er den blevet rigtig god og informativ.

det tog mig dog noget tid inden jeg fandt ud af at du også tilbød rådgivning, det og priser kunne nok godt fremstår tydeligere.

En bi ting kunne også være at du har mange billeder af kirker på forsiden, de kunne godt passe lidt bedre til teksten.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:14

Budskabet skal ligge lidt kort i titlen jeg mener denne her <title>Dit Minde</title> jeg forstår ikke din titlen hvad sælger du .udnyt gerne alle 67 tegn der vises på google

Går videre på side , forstod ikke forordene på forsiden med gode artikler , fejlene er her sæt wordpress til at startet med en kort resume hvad siden omhandler , jeg gider side og tænke 1 minut hvad det er du sælger ., rådgivning eller er det gravsten eller begravelser , det ved jeg ikke efter have set på side et par minutter , så jeg smutter igen.

Kunne ikke finde kontakten siden har kigget over 2 minutter , du får derved ikke mig som kunde , for jeg kunne ikke kontakte dig , sæt kontaktsiden som vigtigste punkt derved får du fleste kunder .

Ellers ville jeg tilmelde siden forskellige links steder såsom links kataloger www.worldnews.dk/ og  blogge på forskellige forummer som amino.dk , det er jo gratis

Ellers seriøst flot design det ser virkeligt godt ud Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)