Jeg har fået at vide af en sælger, at mit budskab ikke er klart på min hjemmeside/blog. Jeg skal jo gerne tjene nogle penge på et tidspunkt, så jeg vil helt klart meget gerne gøre det bare endnu bedre. Er der nogle af jer, der har erfaring med den slags? Evt. også hvordan man søger offentlige tilskud fra ministerier og den slags? Min hjemmeside/blog kan I finde på www.ditminde.nu, og jeg kan træffes på marianne@ditminde.nu. Jeg er lige kommet herind i dag, så jeg ved ikke rigtigt, hvordan fremgangsmåden er herinde. |
Hej Marianne,
Var den sælger ude på at sælge dig noget, hehe! :-) Jeg har ikke brugt ret meget tid på din blog, og netop derfor synes jeg godt, jeg kan tillade mig at skrive, at jeg synes, at dit budskab står klart og tydeligt. Jeg var fra første øjeblik nemlig ikke spor i tvivl om, hvad den går ud på.
Hvis jeg skal sætte en finger på noget som helst, så må det udelukkende være navnet og pay-off'en lige nedenunder, idet de nok godt kunne skære endnu mere ind til benet set i belysning af det, du tilbyder. Det vil sige, de kunne godt være mere direkte.
Mvh
Thomas