Jeg har brug for lidt kompetent hjælp, til at vurdere et designudkast jeg har fået tilsendt.
Mine grafiske/kreative evner er meget begrænsede, så jeg søger en designer som lige hurtigt har lyst til at komme med et input eller to, til hvad der eventuelt kan gøres bedre, inden jeg går videre med det.
Jeg kan personligt ikke lide de grønne kategorier "Latest News Board" de er måske bare personligt men jeg ville prøve at finde en anden løsning for dette :)
og der hvor der står enter your e-mail here and you'll get, er heller ikke lige i skabet.
Jeg syntes ren faktisk du skulle sige det er en ommer til side menuen, da jeg syntes resten af hjemmesiden udstråler noget helt andet :)
Men super flot side ellers! Som sagt, det er meget min mening har heller ikke selv verdens fedeste hjemmeside design, men jeg har også selv lavet det :P
Det var så lidt, tænkte lige på hvad med at kigge på aminos "sidebar" syntes ihvertfald deres er meget lækker, vis det til din designer sig at han kan blive inspireret af den, igen bare min mening :)
Der var en der viste mig en side på nettet hvor man kan købe færdige designs for små penge. Så hvis man ikke har specielle ønsker, ikke giver designeren specifikke retningslinier og man ikke selv har klare meninger om hvad man ønsker, så kan man egentlig lige så godt købe et design fra et bibliotek. Man kan købe både brugsret eller eneret for ret små penge. Nogle grafikere kunne måske også finde på at sælge dig en fra en samling og lade som om de selv har lavet det...