Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type blog skal jeg vælge? Forslag ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminobrugere

Jeg skal til at lave et nyt projekt. Til det skal jeg bruge en blog, som næsten kan fungere som en hjemmeside.

Jeg har brug for, at den er let at følge (at folk ikke skal oprettes for at følge mig), må gerne have en form for kalenderfunktion (kan man få det?) og gerne flere spalter. Kan man samle mailadresser på en nem måde?

Jeg har en google blog http://stiltjek.blogspot.com/  som fungerer godt til det den skal formidle, men jeg vil gerne have en der er lidt mere avanceret - ala en nyhedshjemmeside.

Hvad foreslår I?

KH Judi, Stiltjek

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:46

Hej Judi,

Gå efter en Wordpress-blog på eget domæne. Nem at bruge, fantastisk fleksibel og enormt udbredt. Sidstnævnte betyder, at der findes et væld af brugbare tilføjelser til Wordpress - og at der er mange folk derude, der kan sætte en fin blog op for dig for småpenge, hvis du ikke selv vil rode med det.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:04

Hej Judi,

Som Frank anbefaler, så vil en Wordpress blog være perfekt til dit formål :)
Du er velkommen til at skrive til lassevesterskov@hotmail.com hvis du har brug for hjælp til opsætningen :)

Mvh: Lasse 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:37

Helt enig med de 2 andre.

Wordpress er det eneste rigtige valg til den slags. Det er forholdsvis billigt at komme i gang med, og Wordpress er meget fleksibel, og der findes mange der kan hjælpe med opsætning osv.

Du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du vil have en snak om Wordpress.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:45

Hej ,

Og samtidig har wordpress indbygget feed, så det er let for de læsere at følge dig.

Alternativt er det ret enkel at sætte feedburner op så dine læsere let kan tilmelde sig med mail samt rss.

Wordpress er gratis, du har 1000 vis af muligheder for udvidelse at dit site, og masse vis af flotte skabeloner,  det er severet på et sølvfad for dig!

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:49

Som alle de andre fornuftige mennesker vil jeg også sige Wordpress! :) Du får så meget GRATIS og det fungere bare :)

Skal du have hjælp med at smide en blog/wordpress op på dit webhotel og nogne Plugins, så skriv endelig en mail til per at bruunmedia.dk, så hjælper jeg dig gerne gratis med opsætning af det :)

Mvh

Per Jespersen

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:50

Tak for jeres svar! Har været inde og kigge på forskellige skabeloner, det ser godt ud! Hvis det ikke lykkedes for mig, så vender jeg tilbage.

KH Judi

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Århus
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Dencon Center A/S Skrevet kl. 21:34

Det lyder som præcis samme dilemma jeg havde.

Men som jeg kan hører fra de proffessionelle så har jeg valgt rigtigt.

Jeg fik dog Martin fra o-biz.dk til at hjælpe mig.

Og jeg er selv helt imponeret over hvad der kan lade sig gøre med en næsten gratis Blog.

Jeg vil selvfølgelig gerne hører tilbagemeldinger fra alle jer proff. blokkerer....

http://blog.DenconCenter.dk/

God arbejdslyst til dig Judi

Torben Møller

www.DenconCenter.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)