Jeg skal til at lave et nyt projekt. Til det skal jeg bruge en blog, som næsten kan fungere som en hjemmeside.
Jeg har brug for, at den er let at følge (at folk ikke skal oprettes for at følge mig), må gerne have en form for kalenderfunktion (kan man få det?) og gerne flere spalter. Kan man samle mailadresser på en nem måde?
Jeg har en google blog http://stiltjek.blogspot.com/ som fungerer godt til det den skal formidle, men jeg vil gerne have en der er lidt mere avanceret - ala en nyhedshjemmeside.
Gå efter en Wordpress-blog på eget domæne. Nem at bruge, fantastisk fleksibel og enormt udbredt. Sidstnævnte betyder, at der findes et væld af brugbare tilføjelser til Wordpress - og at der er mange folk derude, der kan sætte en fin blog op for dig for småpenge, hvis du ikke selv vil rode med det.
Som Frank anbefaler, så vil en Wordpress blog være perfekt til dit formål :) Du er velkommen til at skrive til lassevesterskov@hotmail.com hvis du har brug for hjælp til opsætningen :)
Wordpress er det eneste rigtige valg til den slags. Det er forholdsvis billigt at komme i gang med, og Wordpress er meget fleksibel, og der findes mange der kan hjælpe med opsætning osv.
Du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du vil have en snak om Wordpress.
Som alle de andre fornuftige mennesker vil jeg også sige Wordpress! :) Du får så meget GRATIS og det fungere bare :)
Skal du have hjælp med at smide en blog/wordpress op på dit webhotel og nogne Plugins, så skriv endelig en mail til per at bruunmedia.dk, så hjælper jeg dig gerne gratis med opsætning af det :)