Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forrude udstyr p-skiver, p-billet lommer og elektroniske p-skiver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sonima bagvendt!

Jeg søger p-skiver ca 500-1000 stk

jeg søger elektronise p-skiver uden ledning ca 200-400 stk jeg ønsker tilbud på 3 typer fra ok kvalitet til super kvalitet og det der er imellem :-)

jeg søger tilbud på p- billet lommer uden tekst eller logo :-)

alt ovenstående skal kunne monteres som klistermærker hvad angår p-skiverne så er dobbeltklæbende eller andet ok.

hvis du har andet grej til forruder eller bagruder (ikke tøjdyr og andet kina grej) så er du velkommen til at skrive jeg ønsker svar på mail: oa@rudefix.dk 

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 06:12

Hej Omar,

Skal der dit logo på p-skiverne og de elektroniske p-skiver? Hvis ja, hvor mange farver? Hvornår skal du bruge disse ting?

Mvh

Christian

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:09

nej intet logo

jeg handler når priserne er de rigtige! så jeg håber du finder nogle super priser :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)