Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blev han presset ud?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:03

Jeg tror, han blev presset ud.

Don Ø levede og åndede jo kun for Parken.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:52

Han er blevet presset ud, de nye og gamle tilbageværende stor aktionærer har ikke råd til at han udvasker aktieværdien. Så der er kun en vej for Don Ø og det er ud.

Han har så valgt at udmelde det nu for at undgå en ydmygelse tættere på generalforsamlingen.

Don Ø har god tæft for fodbold og underholdning.

Hans evner som investor og spekulant ser ikke ud til at have været så store.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Hej

Nej, jeg tror ikke han blev presset ude, men som han selv udtalte i DR radio, så handler det om FCK og Parken Sport & Entertainment fremfor om personen "Don Ø".

Her er det tale om en person, som jeg egentlig ikke bryder mig om, men som jeg har den dybeste respekt for grundet hans dygtighed og indsigt i, det han beskæftiger sig med.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Fashion-Seller:

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-28743995.html

Er virkeligheden ik nærmere, at Don Ø blev presset ud af FCK, ellers ville aktieemissionen ik gå igennem... Og at ejerne ville have en ny ledelse til at sejle skibet i havn, hvis det er muligt...

Eller er det mon et frivilligt farvel, som han selv udtrykker det?

Don Ø har været en stor mand for dansk fodbold og FCK, det er det eftermæle han har fortjent.

Men at skylde 250 mio kr er jo heller ikke peanuts, der er tale om, ogeh manden er jo heller ikke 30 år længere, så tidspunktet ku i min optik ikke være mere velvalgt..Han slipper for at sku rydde op i FCKs gæld, den nye bestyrelse får en ny formand med ny energi, nye ideer. Ren win-win udgang.

Om han er blevet presset ud? Ja det tror jeg, men igen tidspunktet er det rette for en udskiftning.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:10

Jeg tror ikke at de har stillet Don Ø over for et ultimatum...

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:17

Det skal også ses i lyset af den massive kritik han har mødt på det seneste. Alle parkens problemer er smidt over på hans skuldre og han har fået skylden for alle fejltagelser. Jeg har hørt ham på P3 hvor han fortalte det har været hårdt med den massive kritik - og det tror jeg har været med i overvejelserne om at forlade posten tidligere end først udmeldt.

Tror derfor ikke han er blevet presset ud - men har drøftet det med den øvrige bestyrelse og aktionærerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Jesper Jepsen:

Det skal også ses i lyset af den massive kritik han har mødt på det seneste. Alle parkens problemer er smidt over på hans skuldre og han har fået skylden for alle fejltagelser. Jeg har hørt ham på P3 hvor han fortalte det har været hårdt med den massive kritik - og det tror jeg har været med i overvejelserne om at forlade posten tidligere end først udmeldt.

Tror derfor ikke han er blevet presset ud - men har drøftet det med den øvrige bestyrelse og aktionærerne.

Enig Yes

Hilsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:47

Jesper Jepsen:

Han har jo ik ligefrem været den, som har stået baggerst i tiderne med succes... Så derfor kan det vel undre, at lidt modgang pga totale fejl investeringer, som han selv er herre over, kan slå ham ud...

Eller også er han bare ik en leder, der formår at takle modgang (se evt IT eventyret med hans søn...)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 23:53
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)