Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave hjemmeside helt uden erfaring

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Camille,

Der er en udbredt religionskrig mellem WP og Joomla som begge er rigtig gode CMS systemer. Prøv at tage et kig på www.joomlart.com og kig på deres joomla templates.

Hvis der er en af dem som du syntes godt om så sender du mig bare en mail, så kan du spare en masse tid på at lave et grafisk design. Eneste ulempe er selvfølgelig at der et eller andet sted i verden er nogen som bruger et tilsvarende design. Men det er rigtig nemt at ændre logo'er og farver og dermed sætte dit eget præg på siden.

/Henrik

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:58

At lave et site i f.eks WordPress og så lægge phpBB på et subdomain, er da ikke specielt intiligent.

Hvis du vil have at dine bruge skal kunne andet end skrive i forum, eller har planer om det senere, så syntes jeg klart at du droppe tanken om Wordpress med phpBB på et subdomain.

Problemet med den løsning er at dine brugere bliver nød til at oprette sig både på din hjemmeside og på dit forum. og personligt syntes jeg at sådanne sider virker ALT ALT ALT for uprofessionelle.

Jeg syntes der i mod at du skulle kigge på en løsning lavet på Joomla og med FireBoard som forum, her skal dine brugere kun have et bruger login.

Og skulle du så senere få lyst til at lægge en shop på, ja så kan dette gøres nemt med VirtueMart.

Men smid mig endelig en PM hvis du har spørgsmål til mit foreslag.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:58

Hej , af hvad jeg ved er det redpit.dk / redpitt.dk der har lavet den, de er ikke så dyre 2,5 k om måneden, 

men et lille fif,for guds skyld, hold dig vækfra danaweb, men ellers hvis du er til gør det selv : www.weebly.com skide gode og gratis og et barn kan lave en side inde hos dem. 

Fra Støvring
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:26

En hjemmeside skal ikke bare være noget man har fordi det står i alle lærebøger for iværksættere.

En hjemmeside er også virksomhedens mest brugte visitkort og derfor skal den afspejle de værdier og holdninger som du ønsker at din virksomhed skal repræsentere.

Mange af disse "hjemmeside på 5 minutter" produkter er efter min mening kønsløse og ideforladte, men det er der nok delte meninger om :-)

Så mit råd er at starte foran spejlet og beslutte hvordan du ønsker at din virksomhed skal opfattes af brugerne, når så du har det på plads er det meget nemmere for de kreative at få skabt netop dit digitale univers og det kan sagtents lade sig gøre for små penge og på en gratis platform som f.eks. Drupal, Joomla eller Word Press m.fl.

/Henrik 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)