Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ide!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har i flere år drømt om at åbne min egen hjemmeside. Og nu synes jeg at tiden er kommet hvor jeg vil tag det næste skridt og finde ud af om det kan lad sig gøre og om der er muligheder i det.

Jeg vil ikke røbe så meget om mine planer, men da jeg har meget lidt erfaring med IT, kunne jeg godt bruge noget hjælp.

Jeg ved hvordan tingene skal se ud og hvordan det skal fungerer, men hvad vil det koste og om det system jeg gerne vil bruge, om det overhovedet kan lad sige gøre.

Så hvis der skulle findes en person herinde som har forstand på "søgemaskiner" og som kan fortælle mig noget mere om det ville det være super rart. Så om du har tid og lyst, så vil jeg gerne sende lidt flere oplysninger omkring det på mail og så få et svar igen på om det er noget der er muligt og hvad jeg skal gøre for at det kan lykkes at starte op.

//Rasmus

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:32

Hej Rasmus,

Jeg sender en billig kopi af min hjemmeside - da regningerne er rykket for højt op. Du kan se den på www.biosund.dk - hvis det er noget af det du søger kan du en kopi til en tusse, så er du klar med din nye side :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RasmusLykke:
- hvis det er noget af det du søger kan du en kopi til en tusse, så er du klar med din nye side :-)

ELLER

Kik du på bricksite det er gratis ...

/allan

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kan klart anbefale www.wordpress.org. Det er nemt at gå til og meget skalerbart

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:51

Enig med Klaus, WordPress er nemt at gå til - er i øjeblikket selv ved at lave vores nye wordpress hjemmeside på www.pogg.dk og det kræver ikke mange instillinger eller minutter før du er i gang. :) ... og der er massere layouts to kan vælge mellem inde i systemet - så mon ikke der er et der passer dig også :)

held og lykke med projektet
jesper

Tilmeldt 22. Feb 10
Skrevet kl. 15:20

Tak for de mange svar. Men må nok hellere gøre det mere præcist hvad det er jeg tænker på.

Det er en hjemmeside lidt ligesom dette link:http://www.finn.no/finn/travel/prepackage hvor man kan gå ind og søger på charter rejser fra dk. Så man kun behøver en side for at finde det man skal bruge.

Snakkede med en og han sagde det var meget svært og det ville koste en del penge at lave.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:23

Det er på ingen måde svært og få sådan en side op og stå. Så bruger du godt nok andres systemer men det gir godt. Søg på travel affiliate på google og bliv klogerer.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:25
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:33

inden du går i gang vil jeg nok undersøge market lidt se www.momondo.dk De har temmeligt godt ved. Og bliver bestemt ikke mindre.

Min side www.beachlifeworld.com handler om det samme med det er sku ikke nemt :) Der kan ikke bestilles rejser over denne side endnu gider ikke før jeg får nogle flere besøg.

Tilmeldt 22. Feb 10
Skrevet kl. 15:44

Mange tak Thomas. Det hjalp jo en del.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)