Hejsa. Jeg har i flere år drømt om at åbne min egen hjemmeside. Og nu synes jeg at tiden er kommet hvor jeg vil tag det næste skridt og finde ud af om det kan lad sig gøre og om der er muligheder i det. Jeg vil ikke røbe så meget om mine planer, men da jeg har meget lidt erfaring med IT, kunne jeg godt bruge noget hjælp. Jeg ved hvordan tingene skal se ud og hvordan det skal fungerer, men hvad vil det koste og om det system jeg gerne vil bruge, om det overhovedet kan lad sige gøre. Så hvis der skulle findes en person herinde som har forstand på "søgemaskiner" og som kan fortælle mig noget mere om det ville det være super rart. Så om du har tid og lyst, så vil jeg gerne sende lidt flere oplysninger omkring det på mail og så få et svar igen på om det er noget der er muligt og hvad jeg skal gøre for at det kan lykkes at starte op. //Rasmus |
Hej Rasmus,
Jeg sender en billig kopi af min hjemmeside - da regningerne er rykket for højt op. Du kan se den på www.biosund.dk - hvis det er noget af det du søger kan du en kopi til en tusse, så er du klar med din nye side :-)