Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paprør - Forsegling

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminobrugere

Håber I kan hjælpe mig. Jeg har en webshop, hvor jeg sender en hulens masse paprør afsted. Alm. hvide paprør med dutter i enderne. Jeg står troligt og taper enderne til i begge ender, for gør jeg ikke det, ryger de af ifb. med Post DK´s håndtering, og indholdet ryger ud. Jeg sender mere og mere ud, og jeg synes jeg bruger uendelig lang tid på at tape de rør til. 

Der MÅ da være en nemmere måde? 

på forhånd tak for svar, 

Anni 

Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:47

Hej Anni

Jeg har ved tidligere lejligheder haft held med at sætte hæfteklammer i, 2stk. i hver ende, så du fastholder "lågene" , du skal dog have en hæftemaskinerne du holder i hånden og klemmer sammen, det er lettest.

m.v.h.

Aksel

Tilmeldt 22. Feb 10
Skrevet kl. 10:12

Hej Aksel

Tusind tak for det svar, du har lige reddet min dag. Det skal straks afprøves. Big Smile

Anni 

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:45

Og det virker...   Det aller bedste er en lille kompresser og en klammepistol, så nogle tykke/korte klammer det er nemt og det holder.

Og prisen på klammer er helt i bund ved fks. Harald Nyborg.

Men prøv med håndkraft først og se om det er nok til dit behov.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:52

Cubadi:

Hejsa Aminobrugere

Håber I kan hjælpe mig. Jeg har en webshop, hvor jeg sender en hulens masse paprør afsted. Alm. hvide paprør med dutter i enderne. Jeg står troligt og taper enderne til i begge ender, for gør jeg ikke det, ryger de af ifb. med Post DK´s håndtering, og indholdet ryger ud. Jeg sender mere og mere ud, og jeg synes jeg bruger uendelig lang tid på at tape de rør til. 

på forhånd tak for svar, 

Anni 

Davs Anni.  

Jeg ved ikke om det findes, men ellers kan man da bare opfinde en anden paprør type uden dutter i enderne. Her tænker jeg på at bunden er lukket og toppen bare skulle skrues fast ligesom på en sodavandflaske, eller måske en eller anden form for kliklås mekanisme hvor bundstykket har to hunstik og topstykket har to hanstik, når de går ned i hakket så er pakken lukket. Kunden skal ikke sidde og bruge en masse tid på at fedte rundt med slagterkniven for at åbne pakken, men skal blot trykke "bumserne" ud og hive bund og top stykket fra hinaden.

Jeg har set denne "tryk bumsen ud" metode på andre produkter. Jeg kan ikke komme i tanke om dem alle sammen lige i øjeblikket. Men jeg husker i hvert fald at jeg for nogen år tilbage gik på krykker i et stykke tid fordi at jeg skulle spille lidt smart. Nå, men disse krykker kunne justeres i højden ved at "trykke bumsen ind" og trække topstykket enten ned eller op.

Som sagt ved jeg ikke om de slags rør findes som pakkerørsløsninger, men hvis de gør så syntes jeg du skulle undersøge det på nettet og købe dem, jeg forstiller mig ikke at de kan være så meget dyre end de almindelige du beskriver.

Hvis de ikke findes, så har du så muligheden for at opfinde sådan et slags rørsystem som du kan sælge videre til andre webshopejere der lider af det samme irrigtions moment.

I hvert fald er jeg bare mega glad for at kunne bidrage med et eller andet. Jeg har så mange idéer hele tiden, jeg ved at jeg ikke kan nå at udføre dem alle sammen, livet er bare så fucking kort til at gøre noget ved dem alle sammen.

Så jeg ser kun en mulighed, og det er at  få dem ud i verden på en eller anden måde i stedet for at gemme dem inden i mig selv.

Jeg er ikke endnu iværksætter, men regner med at tage springet om en uge. Mit hovedprojekt bliver at gøre denne idé til virkelighed http://www.amino.dk/forums/t/82779.aspx - jeg finder mig fanme ikke i alt det lort folk har sagt om mig, jeg har sgu ikke nogen psykiske mentale problemer af nogen arter, jeg er da total sød og dejlig og gør ingen ondt, faktisk er jeg meget hjælpsom og gavmild.

Ved siden af hovedprojektet vil jeg lave en anden hjemmeside hvor jeg vil lufte mine daglige forretningidéer helt gratis, jeg kan som sagt ikke selv nå at udføre alle disse projekter ud i livet - så mine idéer kan ligeså godt bruges til friafbenyttelse.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:45

Cubadi:

Hejsa Aminobrugere

på forhånd tak for svar, 

Anni 

Altså denne her bliver jeg nød til at besvare, selv om jeg synes, det kan virke kikset med så åbenlyst et salgsforsøg.. Men jeg har simpelthen løsningen til dig!

Du skal købe nogle af disse trekantede og firkantede nemme paprør i stedet for de almindelige runde.
De ligger flade, når du får dem leveret, så de ikke fylder ret meget på lageret og de åbner ved et let tryk på siderne.. De har selvklæbende lukning i begge ender! Så alt du skal gøre er, at hive en strimmel af, lige som på en kuvert og så er den klar til forsendelse!

De firkantede rør har vi fået testet på postdanmarks pakkecenter i Taulov og fået lov til at skrive, at de anbefales af Postdanmark. For posten er disse meget nemmere at håndtere, da de kan smides på båndet og scannes automatisk - med de runde rør skal der stå en medarbejder og scanne dem manuelt, hvilket naturligvis tager længere tid.

En anden  fordel er, at der er luft mellem plakat og hjørner, så det er nemmere for modtageren at få plakaten ud, uden at ødelægge kanterne.
Bestil gerne en gratis vareprøve af emballage her, hvis du lige vil se, hvad det er for noget først!

Tilmeldt 22. Feb 10
Skrevet kl. 20:15

Hej Jakodan

Tak for oplysningen, jeg bruger allerede jeres quattropac til når jeg sender flere emner på en gang, og ja de virker fortrineligt. Når jeg sender ét emne bruger jeg stadig de hvide paprør og jeg klipser dem nu til i enderne og det tager kun et par sekunder pr. rør. Så det råd har jeg været rigtig glad for, det har sparet mig for en masse tid. 

Anni 

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:34

Try to use something that lie flat when you get them delivered, so they do not take up very little in the store and they open by a slight pressure on the research papers sides, They have self-adhesive closures on both ends! So all you have to do is to pull a strip of, just like on an envelope and so it is ready for shipping.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)