Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg færdig med min webshop nu?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer! :)

Jeg er nu nået til et punkt hvor jeg ikke kan presse citroen mere, jeg er løbet tør for ideér! Jeg har prøvet at lave SEO, men jeg har simpelthen ikke kunne finde udad at sætte mig ind i det :P 

Hvis der er nogle som ligger inde med nogle relevante tips / forslag er jeg mere end imødekommende! Gerne tip/tricks BARE ET ELLER ANDET :)

Skal lige siges at jeg får rykket min Webshop over på mit eget domæne de næste par dage :)

Håber der er nogle hyperaktive amioner blandt folket !

Bonus: Hvor meget tror du jeg har givet for min webshop? :)  design / hvor meget om måneden ?

www.change-technology.dk

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:11

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:29

Hej Casper

Uden at forholde mig til SEO-delen, så synes jeg ikke designet fungerer særlig godt. Specielt med Shopify er der rige muligheder for at lave eller tilkøbe en professionel template.

Der er for meget clipart over de grafiske elementer og der er ikke iflg. min smag lagt tilstrækkelig omhu i at få alt til at se færdigt ud. Bare for at tage én ting, så har i ikke benyttet jer af muligheden for at style checkout siderne op så designet tages med over på de sider.

Jeg håber ikke, at det valgte design har kostet mere end prisen for en færdig design template (hvilket i praksis vil sige ~50$)

Håber I kan bruge det til noget.

Venlig hilsen
Ole

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper,

Hvis du ikke har sat dig ind i SEO og tænkt det ind i din webshop, er du helt sikkert ikke færdig med shoppen.

Hvis du vil have den korteste vej til en introduktion til SEO, så køb enten SEO-Lex af Thomas Rosenstand eller SEO 2.0 af Mikkel Demib. Læser du en af dem (eller endnu bedre begge), vil du være fint rustet til at arbejde lidt på din nye shop.

En længere vej koster færre penge, men tager mere tid. Der kan du downloade de gratis light-versioner af begge de omtalte bøger og efterfølgende læse løs herinde i SEO-forummet, på de to herrers blogs, i gratis e-bøger om SEO (som sjældent er lige så fyldestgørende eller opdaterede som de to ovennævnte bøger) og på f.eks. Lars Bachmanns blog og min egen blog.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:34

er det denne side vi snakker om ?

www.change-technology.dk

Synes designet er rigtig flot og fede ikoner du har fået bygget, seo delen holder jeg mig lige fra :-)

Mikkel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:55

MikkelFriis.com:
fede ikoner du har fået bygget

Hvor?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:59

Jeg synes shoppen virker underlig. "Teknologi der forandrer dit liv", og så sælger du et brusearmatur, et HDMI-kabel og lidt forskellige produkter fra TV-shop. Et forvirrende miksmaks af produkter.

Hvad har du af ambitioner for shoppen? Var det ikke en idé at snævre produkterne ned og lave et lidt mere specifikt koncept?

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:21

Altså man bliver vel aldrig helt færdig med en webshop. Der vil altid være ting, som der kan gøres bedre.

Det er ellers en fin webshop, som I har fået lavet. Jeg vil dog nok anbefale jer at læse jeres ''Hvem er vi?'' igennem igen. Der er nogle stavefejl samt lidt underlige formuleringer iblandt.

Angående SEO er det ikke noget, som jeg har forstand på, men jeg vil ligesom de andre også anbefale jer at sætte tid af til dette. Det er altså en nødvendighed for en webshop.

Fortsæt det gode arbejde! Yes

Mvh Alexander

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:42

Hej Casper.

Hvis ikke du har SEO delen på plads, er du ikke færdig med siden endnu. Jeg vil råde dig at sætte dig til at sætte dig ned og blive bedre til det. om du så kun får det mest basale på plads, så hjælper det.

Har du ikke overskud til at se på SEO delen, er du altid velkommen til at kontakte mig, så kan vi altid finde ud af noget :)

Mvh. Frederik,

Billigmagento.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22

Okay designYes

Der mangler disse her ting synes jeg

Tekst forsiden hjælper på søgemaskinerne

Titlen mener denne her

<title>Change Your Life - Change-Technology</title>

Engelske tiltet dansk tekst , vælge en af delene det giver flest relevante besøgene lave en engelsk side vidst engelske tiltet er vigtigt , da jeg ikke forstår titlen og sikker også andre gør det ikke .

Huske unikke titler på alle underside , prøv at fylde ud med alle 67 tegn især de undersider det giver en mening der en længere tiltet

Nederste i på siden ville jeg ligge mit telefon nummer samme med det CVR nummer der ligger der i forvejen

Jeg kunne ikke se hvad der stod præcist hvilken telefon nummer i venstre side lav det bedre , et mere tydeligt billedet.

Kontakt siden mangler telefon nummer kontakt adresse CVR nummer

held og lykke med hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)