Mikkel du skal integrere et checkout, som understøtter de funktioner du vil have... Alternativt kan du kontakte en af de danske Paypalprogrammører, som er listet på deres side. Enten kan de guide eller udføre jobbet for dig...
Jamen Fashion det er jo også det jeg skriver, men Mikkel vil ikke forstå det. Når indkøbskurven og dermed checkout for Express Xhexkout ikke er implementeret, så virker det ikke
Hey Venner... det har altså ik noget med brugeren at gøre!!!
Mikkel du skal integrere et checkout, som understøtter de funktioner du vil have... Alternativt kan du kontakte en af de danske Paypal programmører, som er listet på deres side. Enten kan de guide eller udføre jobbet for dig...
Hej.
jeg kan ikke finde danske programmører, men engelske, franske og italienske..
Mikkel du skal integrere et checkout, som understøtter de funktioner du vil have... Alternativt kan du kontakte en af de danske Paypal programmører, som er listet på deres side. Enten kan de guide eller udføre jobbet for dig...
Jamen Fashion det er jo også det jeg skriver, men Mikkel vil ikke forstå det. Når indkøbskurven og dermed checkout for Express Xhexkout ikke er implementeret, så virker det ikke
Jeg forstår det jo ikke :-(
Ved jeg skal implemtere noget, men hvordan og hvor har jeg ingen andelse om..
Ved jeg skal implemtere noget, men hvordan og hvor har jeg ingen andelse om..
Der er også mange ting jeg ikke ved Men det er IKKE noget du selv kan. Det er DanDomain der skal bruge en undkøbskurv der understøtter den funktion hos Paypal.
DanDomain skal altså bruge en indkøbskirv fra en af de leverandører som Paypal henviser til, eller selv udvikle noget tilsvarende.
nej man kan rent faktisk godt betale med kort uden og have en bruger hos dem og det er med denne exprees dims, men den skal så ind i systemet på en eller anden måde..
Dine brugere skal have en Paypal Emailadresse, for at kunne betale til dig.
Hej Jette,
Nej sådan er det ikke mere. De har Express Checkout hvor at de bagved systemet opretter en konto, men kunden har ikke fornemmelsen af at de skal være Paypal bruger.