Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du får adwords kupon kode på 350 kr. - Jeg får et link fra din side :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Som sagt har jeg en kupon kode liggende på 350 kr. hvis man opretter sig på Adwords?

Nogen der er interesseret i at få den? Imod jeg får et link (bare nederst på siden :) ).

Send mig en PM, eller skriv i tråden :)

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 21:12

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:15

må man overhovedet bruge den, er den ikke stilet / tiltænkt til en bestemt virksomhed?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:21

Nu vil jeg lige komme med en nedslående besked.

Jeg gjore det samme her for omkring ½års tid siden, jeg samlede omkring en 10 rabat kuponer fra one.com sammen og gik i gang med at indtaste dem, ved kupon 2 fik jeg afvide at det ikke kunne lade sig gøre. at bruge mere end 1.

Så folk som allerede har brugt sådan en kupon vil ikke kunne bruge en til, desværre...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31

http://www.google.dk/#hl=da&rlz=1R2GGLL_daDK367&ei=fpSBS-aABsqfsQaunPjOBA&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CAwQBSgA&q=site%3Awww.amino.dk+adwords+kode+s%C3%A6lges&spell=1&fp=5c8932536e5e3e9c

Debatten blev lukket af en amino crew , sidste gang en prøvet noget ligne

Inden denne debat lukkes , kan trådstarter ikke skrive om det er en rabat kode han sælger , som derved er den låst i hans navn .

sidste debat gik fuldstændigt galt da man ikke kan sælge adwords koder  ,dog står  stadigvæk på et andet forum noget ligne http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=474346&fid=17
Så inden denne debat også skal blive lukket og en negative debat igen , er det bare ærligt de mistet penge , du har der
håber du tager det positivt , for det er ikke så slemt at miste de pengene for det er en kode man sikkert får med sit webhotel og koden ligger bundet i dit navn desværre

God søndag aften og det bliver sikkert forår nok snart igen og du tjener sikkert god penge mange andre steder , hvor er livet da bare dejligt når man ikke tænker i penge , med i livsglæde Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Disse kuponer virker vist kun hvis din AdWords konto ikke er mere end 14 dage gammel.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:35

Hvis det er en kode der har været med en avis rundt, så skulle der ikke være problemer i det. Men er det koder man har modtaget i forbindelse med køb, så er der som regel beskrevet i betingelserne at de ikke må videresælges.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:36

Michael Grove:

Disse kuponer virker vist kun hvis din AdWords konto ikke er mere end 14 dage gammel.

Yes og kun en kupon pr. AdWords konto.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 21:43

Koden er kun udtænkt til en der skal have lavet en adwords konto, eller afprøve det :)

Koden er stadig til rådighed :)

Christopher

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 17:57

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)