Som sagt har jeg en kupon kode liggende på 350 kr. hvis man opretter sig på Adwords?
Nogen der er interesseret i at få den? Imod jeg får et link (bare nederst på siden :) ).
Send mig en PM, eller skriv i tråden :)
Christopher
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Jeg gjore det samme her for omkring ½års tid siden, jeg samlede omkring en 10 rabat kuponer fra one.com sammen og gik i gang med at indtaste dem, ved kupon 2 fik jeg afvide at det ikke kunne lade sig gøre. at bruge mere end 1.
Så folk som allerede har brugt sådan en kupon vil ikke kunne bruge en til, desværre...
Så inden denne debat også skal blive lukket og en negative debat igen , er det bare ærligt de mistet penge , du har der
håber du tager det positivt , for det er ikke så slemt at miste de pengene for det er en kode man sikkert får med sit webhotel og koden ligger bundet i dit navn desværre
God søndag aften og det bliver sikkert forår nok snart igen og du tjener sikkert god penge mange andre steder , hvor er livet da bare dejligt når man ikke tænker i penge , med i livsglæde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis det er en kode der har været med en avis rundt, så skulle der ikke være problemer i det. Men er det koder man har modtaget i forbindelse med køb, så er der som regel beskrevet i betingelserne at de ikke må videresælges.
Koden er kun udtænkt til en der skal have lavet en adwords konto, eller afprøve det :)
Koden er stadig til rådighed :)
Christopher