Hvis du med "dynamisk afsender" mener et defineret sender ID, som vises i displayet som afsender på telefoner der modtager sms beskeder, så kan man sagtens gøre det på Click-a-tell. Hvis man kan finde et fornuftigt sted, som kan håndtere alle lande, som f.eks. Click-a-tell, så vil jeg vove den påstand at du dælme skal spare mange penge før det kan betale sig administrativt og udviklingsmæssigt at understøtte flere providere samtidig. Click-a-tell tilbyder næsten alle de interfacemuligheder man kan drømme om. Det eneste der mangler er egentlig bare at deres SOAP api var baseret på parlay X. |
Frands Bjerring Hansen:Hvis du med "dynamisk afsender" mener et defineret sender ID, som vises i displayet som afsender på telefoner der modtager sms beskeder, så kan man sagtens gøre det på Click-a-tell.
Sidst jeg brugte dem så skulle afsenderid være kendt af dem (dvs det skulle oprettes i deres system). Det var ikke noget jeg var interesseret i, så jeg skiftede.
Frands Bjerring Hansen:Hvis man kan finde et fornuftigt sted, som kan håndtere alle lande, som f.eks. Click-a-tell, så vil jeg vove den påstand at du dælme skal spare mange penge før det kan betale sig administrativt og udviklingsmæssigt at understøtte flere providere samtidig
Du siger 30 øre til alle lande.... når jeg sender til danmark for 17 øre, så syntes jeg at 13 øre sparet er 13 øre tjentt :) og SÅ meget ekstra vil det ikke koste at kunne håndtere flere gateways. Det er bare et spørgsmål om en intellegent programmør der har sat sig ind i tingene (ja ok... han KAN godt være svær at finde :))