hej, jeg påtænker at lave et site hvor brugeren kan få en sms og vil gerne have mulighed for at verificere deres nr så jeg er sikker på den rigtige mobil er tilmeldt til min service. Jeg tænker at efter brugeren har indtastet sine oplysninger får de en sms med besked om at indtaste en f.eks 4 cifret kode som de fik da de var færdige med at tilmelde sig, og derefter er tlf nr så godkendt og de er klar til at modtage fremtidig service på sms. Nogle der har erfaringer med denne form for sms service? og evt kan anbefale nogle udenlandske providers af sms jeg købe og sende ud fra mit site? vh Thomas |
Hej Thomas,
Det er noget, som vi kan hjælpe dig med. Vi har udviklet flere services, hvor servicen sender en SMS besked med en unik kode til mobilnummeret, som derefter skal indtastes på en hjemmeside før brugeren bliver aktiv.
Vi kan både assistere med udviklere og SMS gatewayen til håndteringen af udgående SMS beskeder.
Du kan fange mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon. 88 33 66 99, hvis ovenstående lyder interessant!
God aften!