Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sms service provider?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg påtænker at lave et site hvor brugeren kan få en sms og vil gerne have mulighed for at verificere deres nr så jeg er sikker på den rigtige mobil er tilmeldt til min service. 

Jeg tænker at efter brugeren har indtastet sine oplysninger får de en sms med besked om at indtaste en f.eks 4 cifret kode som de fik da de var færdige med at tilmelde sig, og derefter er tlf nr så godkendt og de er klar til at modtage fremtidig service på sms.

Nogle der har erfaringer med denne form for sms service? og evt kan anbefale nogle udenlandske providers af sms jeg købe og sende ud fra mit site?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 20:20

Hej Thomas,

Det er noget, som vi kan hjælpe dig med. Vi har udviklet flere services, hvor servicen sender en SMS besked med en unik kode til mobilnummeret, som derefter skal indtastes på en hjemmeside før brugeren bliver aktiv.

Vi kan både assistere med udviklere og SMS gatewayen til håndteringen af udgående SMS beskeder.

Du kan fange mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon. 88 33 66 99, hvis ovenstående lyder interessant!

God aften!

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:31

Hej Thomas,

Ja, det har vi erfaring med. Vi benytter det bl.a. i vores system Pointsystemet, hvor brugerne lige netop skal indtaste et mobilnummer for at blive verificeret som gyldig bruger.

Til dette formål bruger vi inMobile, som jeg kun kan anbefale. Deres API er meget simpelt, så det er bare med at skrive en mail til dem..

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Fra  MoreThanIT Skrevet kl. 11:46

Hej Thomas

Det har vi hos CoolSMS A/S stor erfaring med, og kører i dag disse systemer for nogle af de største firmaer i Danmark der benytter sig af denne løsning.

Vi vil også meget gerne hjælpe dig, og hos os finder du Danmarks mest driftsikre og stabile platform til formålet. Hos os benytter vi os af mange udenlandske udbydere og fordelen for dig ved at benytte os er at du ikke er afhængig af kun én udenlands udbyder du risikerer der går ned.

Prisen på systemet og SMS'en er absolut også en af de bedste på markedet, så du er meget velkommen til at prøve os af. Udfyld blot formularen på vores hjemmeside under kontakt og vi sender dig gratis test-login asap. www.CoolSMS.com

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Mikkel Overgaard
Salgschef
CoolSMS A/S
+45 4240 1272

Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:07

Mikkel Overgaard:

Vi vil også meget gerne hjælpe dig, og hos os finder du Danmarks mest driftsikre og stabile platform til formålet.

Påstand eller fakta?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:57

Martin - Exaweb:

Mikkel Overgaard:

Vi vil også meget gerne hjælpe dig, og hos os finder du Danmarks mest driftsikre og stabile platform til formålet.

Påstand eller fakta?

Ja... det er jeg også meget interesseret i at vide...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 02:53

hej, tak for svarene, sitet skal kunne sende sms til hele verden op til 12 måneder fremad programmeret, og hver bruger skal selv indtaste sin egen tekst der skal sendes til ham selv, er det stadig muligt med jeres systemer?

hvor meget skal man minimum købe ved denne metode hvor der skal sendes til hele verden?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 05:23

Thomas Clausen:

hej, tak for svarene, sitet skal kunne sende sms til hele verden op til 12 måneder fremad programmeret, og hver bruger skal selv indtaste sin egen tekst der skal sendes til ham selv, er det stadig muligt med jeres systemer?

hvor meget skal man minimum købe ved denne metode hvor der skal sendes til hele verden?

vh Thomas

Jeg tror ikke der er mange SMS gateways der understøtter timede SMS'er. Det skal du nok selv udvikle systemet til. 

Men blot til at sende SMS'er har jeg erfaringer med clickatell.com og det kan jeg anbefale. Der er ingen sign-up pris og du betaler ca. 30 øre pr. sms besked. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:13

Thomas Clausen:

Jeg vil til ethvert tidspunkt anbefale at dit system SELV håndterer hvornår der skal sendes en sms. Fordelen er at du til ethvert tidspunkt kan skifte gateway og derfor ikke er låst til én bestemt.

Thomas Clausen:

På frostsms.dk kan du tanke op for 100 kr hvis du vil (jeg bruger dem selv til tigernet.dk hvor jeg sender til hele verden).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:20

Frands Bjerring Hansen:
Men blot til at sende SMS'er har jeg erfaringer med clickatell.com og det kan jeg anbefale. Der er ingen sign-up pris og du betaler ca. 30 øre pr. sms besked. 

Det vil være en fordel at være på forskellige gateways og bruge den der er billigst til det pågældende land. clickatel har dog den bagdel at man ikke kan have dynamiske afsendere.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)