Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til speciel opsætning af website!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil starte en hjemmeside som er baseret på en stor database med spilanmeldelser (som jeg selv har lavet og som andre brugere også kan lægge anmeldelser ind på). Og på siden skal der være et forum og en login på sin egen bruger mulighed og en søgemaskine hvor du kan vælge genre af spillet og grafikken altså vælge mellem tegnefilms grafik til realistisk grafik osv. er der nogle der vil hjælpe mig med at give mig et program som jeg kan bruge til opsætning af sådan en hjemmeside`? Med alle de ting jeg har sagt... Eller forummet behøves ikke men selve ideen med siden er at man skal kunne gå ind og søge lidt rundt så man kan finde nogle gode spil til sin fødselsdags eller juleaftens ønsker og så kan brugerne selv ligge anmeldelser ind på hvert spil:? Jeg laver denne hjemmeside fordi jeg altid har ønsket mig at være en lille IT-nørd og dette er en god start på en karriere hvis jeg vil blive det. Jeg vil også lave hjemmesiden fordi jeg selv har brug for sådan en hjemmeside og også fordi at jeg ved mange andre også vil få gavn af den!

Kh. Eric.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 17:25

Ska der väre spil på siden?

Eller kun anmeldelser? 

Tilmeldt 21. Feb 10
Skrevet kl. 17:31

Der skal ikke være nogle spil der skal være info om spillet og måske links til hvor man kan købe spillet men dem kan jeg selv sætte ind Wink

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:34

jeg vil anbefale dig at tage et kig på joomla.

Dette er et cms system som er forholdsvist nemt at sætte op hvis man har et webhotel med adgang til en mysql database.

joomla.org

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:34

Jeg vil mene at du skulle kigge lidt på Joomla som CMS system og få lavet et template som passer i din genre.

Denne opgave kan jeg være dig behjælpelig med, hvis du ikke selv orker at sidder og rode med design og opbygning af Joomla.

smid mig en PM eller Email michael(at)softsign(dot)dk hvis dette kunne være interessant.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:36

Du kan for resten tage et kig på min side www.webmasterdebat.dk
hvor jeg både har et forum, guide og en blog. noget man måske godt kunne bruge på en side som din.

Siden er også i joomla

Tilmeldt 21. Feb 10
Skrevet kl. 17:40

Tak for alle rådenen smutter ind på joomla og tjekekr også lige din side gustav!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)