Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan en side have pagerank efter login?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, hvordan kan en side have pagerank selvom man skal være logget ind for at se den?

Det konkrete eksempel er når jeg logger ind hos Tradedoubler, så er siden en PR5 og det burde vel kun være mig der har adgang og dermed heller ikke Google.

Eller har jeg misforstået noget?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan sagtens være at Google ikke bliver vist en 404 eller dirigere videre (301), hvis den går ind på den side, og den vil derfor indeksere siden.

Hvis tradedoubler samtidig selv linker til den, så kan det være derfra at PageRanken kommer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:13

Joachim Løvgaard:

Det kan sagtens være at Google ikke bliver vist en 404 eller dirigere videre (301), hvis den går ind på den side, og den vil derfor indeksere siden.

Hvis tradedoubler samtidig selv linker til den, så kan det være derfra at PageRanken kommer.

Kan andre så også finde siden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ikke til måden Tradedoubler har opbygget deres backend og frontend, men lad os sige, at din kontoside (den du omtaler, som har en pagerank) hedder example.com/home.

Hvis jeg så fra forsiden af example.com linker til example.com/home, så vil jeg give pagerank til example.com/home, og Google vil indeksere siden. Men derfor kan det jo stadig godt være, at du vil blive mødt af en besked, der hedder noget i retning af: "Login nedenunder for at se din kontoside" eller hvad ved jeg.

Håber du kan følge mit eksempel, ellers må du spørge igen ;-)

Pointen er bare at samme URL kan godt vise forskelligt indhold afhængig af, om du er logget ind eller ej, og det er højst sandsynligt det du beskriver her :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:14

Tak for svar, nu blev jeg klogere Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 21:22

Velbekomme og god søndag aften ;-)