Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager i Frederikshavn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle amino´er

Jeg står og skulle bruge et lille lager, det skal være mellem 20-50 Km der skal være, varme, el, og lås på døren :)

Larm skal ikke være noget problem da det vi skal lave larmer en smugle .

Har du lige et sted det må gerne ligge i udkanten da transport ikke er et problem..

Hilsen
Thomas Lund

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:11

Det er godt nok et stort lager hvis det skal være 20 - 50 KM.. Så dækker det en god del af Vendsyssel Ick!

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:39

Hej Thomas

Jeg ved FME erhvervspark udbyder kontorlokaler i af flere forskellige slags, og faktisk også er ret sikker på de udbyder lagerlokaler, af den art som du efterspørger. 

Det er mit bedste bud. men prøv og uddyb hvad det skal bruges til osv, og hvor ofte du har tænkt dig at komme i lokalerne, osv..

Ellers kan du prøve Frederikshavns Erhvervsråd, ( de rådgiver unge iværksættere i blandt andet opstart af virksomhed, kan være de har nogle idéer til hvor du kan få lagerplads i frederikshavn )  ved ikke om du er bekendt med dem, de skulle vist have fingeren på pulsen, har et par kammerater som er blevet godt betjent af Claus Aune, du kan finde kontakt oplysninger på deres hjemmeside

Venlig Hilsen

Jacob Lundal  

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:28

Ja det fylder meget af jylland ! ;)

Jeg skal bruge det til at trykke balloner - og skal gerne kunne komme der når jeg vil og har tid om det er om natten eller om dagen .

Jeg hendes godt Claus jeg vil da lige prøve at tage en snak med ham, kunne være han vidste hvor jeg kan finde mig sådan et sted :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)