Vi er på udkig efter et lagerhotel, som kan varetages den primære del af vores distribution som Pick & Pack.
Vores behov er årligt godt 1200 ordrer, fordelt på godt 60% maxibreve, og resten pakker.
Typisk er der 2-4 varelinier pr. ordre, med 1-10 stk. af hver. En stor del af varerne er små komponenter som stik, kontakter etc. samt en smule på metermål.
Det er et krav, at I skal kunne printe og vedlægge vores egen faktura i hver pakke samt benytte vores webpack-løsning da vi også har en del pakker til udlandet.
Ligeledes er det et krav, at I kan sende ordrer som maxibrev, evt. med vores egen emballage.
Vi er udmærket bekendt med leverandører som Billigpakkepost samt Flexlager, men lagerhotellet skal ligge i Københavnsområdet i modsætning til førnævnte.
Du kan præve itella på avedøre holme, Jeg bruger dem til selv til transport hjem fra kina, og overvejer selv at lægge fakturering og pakning og forsendelse over til dem.
Vi kan muligvis være behjælpelige med en Pick & Pack løsning for jer.
Vi har allerede et par mindre Pick & Pack kunder hos os som hovedsageligt sender mindre varer som Maxi-breve via PostDanmark.
Hvor meget lagerplads vil du tro I har brug for?
Du er meget velkommen til at kontakte mig på martin@brandt-logistics.net evt. med dit telefonnummer så kan jeg ringe tilbage til dig for en snak om mulighederne.
Du er meget velkommen ude hos os hvis du har behov for et centralt beliggende afsendelse point, vi er placeret i Vallensbæk og har både lager/service/support www.s-provider.com Ring eller skriv hvis det har interesse! :O) 26580580 lep@s-provider.com
Jeg så din annonce vedrørende "efterlysning" af lagerhotel i København og Omegn.
Vi kan tilbyde dig et lagerhotel, hvor vi håndterer pick and pack og sender varerne for dig, så du kan koncentrere dig om udvikling af forretningen. Vore lokaler er rene, tørre og opvarmede.
Vi har til huse i Brøndby og kan tilbyde dig distribution i Danmark, Skandinavien samt resten af Europa.
Vi lægger stor vægt på god, fleksibel service og tætte relationer med vore kunder.
Du er velkommen til at kontakte mig hos IAT A/S (transport / lagerhotel), så kan vi se om vi kan finde en løsning.