To domæner kører på Starter, mens resten kører på Advanced. Der er ingen forskel, det hele kan opdateres automatisk.
De spørgsmål man skal stille er spørgsmål til problemer som opstår undervejs. Lad os sige du vil vide hvordan du får AdSense ind i midten af dine posts. Én, to, tre: "how to add adsense middle wordpress", og så har du løsningen. Du har selvfølgelig lov til at have din holdning, ligesom jeg har lov til at have min. Jeg anser dog mig selv som en uafhængig ressource, da jeg ikke sælger en bog om Wordpress. I og med Wordpress er gratis findes der oceaner af gratis hjælp på internettet. Det udvander efter min opfattelse behovet for en bog. Men det kan selvfølgelig være jeg må æde mine ord en dag... |
Jeg vil anbefale http://www.webaway.dk til WordPress og Joomla.
Det er utroligt, så mange der har problemer med webhoteller - og jeg har hjulpet utallige kunder væk fra Surftown, Wannafind og andre, der har drillet eller kostet det hvide ud af solbrillerne.
Jeg har de seneste 10 år brugt WebAway (før der kom partnere i firmaet hed de Just4.dk)
De kører upåklageligt med både WordPress og Joomla.
Derudover behandler de kunderne ordentligt (hvilket mange webhoteller ikke gør).
De har ingen lange bindinger, ingen lange opsigelsesperioder. Ingen problemer med memory.
De plejer at være hjælpsomme, men har ikke en 24-7 support-afdelingen, så man kan ikke ringe kl lort om aftenen og får hjælp, men de reagerer sædvanlig hurtigt, når jeg melder om problemer via mail.
Og så propper de ikke deres servere med domæner.
Jeg bruger derfor kun WebAway til mine egne og til kunders websites.
Og for god ordens skyld. Jeg er ikke i familie med dem og får ingen bonus for at skaffe dem kunder.