@Emil, hvordan syntes du det er mere kringlet? |
Er et ikke også en ulempe at gigahost tilbyder "fri trafik" hvilke ingen hosting selskaber kan.
@Emil, hvordan syntes du det er mere kringlet? |
@Michael: De opklysninger der skal angives i wp-config filen er ikke logiske for nybegyndere! |
Jeg har 70 domæner kørende på 1 webhotel hos gigahost og har vel 10.000 besøgende om dagen på dem til sammen og har ikke fået klager :) Jeg ved ikke hvad mit specifikke forbrug pr. dag er men Gigahost hæfter selv for ekstremt højt trafik forbrug. |
Med Gigahost er det sku simpelt at finde det infomation og indtaste dem.. jeg syntes Surftown er sværere at gøre det ved end Gigahost.
Jeg ville mene at gigahost er rigtigt godt begynder til Wordpress Blogs, da du har let overblik over dine databaser og du har det infomation du skal bruge, og kun det. |
Når man har uploadet wordpress hos gigahost, logger man ind på sin side www.dirdomæne.dk og der kommer så 4-5 ting som skal udfyldes, det kan vel ikke blive nemmere? Og der ligger i support sektionen en vejledning til hvilke oplysninger som skal bruges. Dbh Morten. |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
Det er ikke det jeg vil.Men jeg vil give skriverettigheder (vha chmod) til de mapper, som next-gen skal kunne skrive i. |
Jeg har ikke selv prøvet surftown - men andre lavprishoteller er nemmere især dem med 1-click ins. Localhost skal også udskiftes med en anden database host adresse - det er også sjældent man ser det. Når man søger hjlp til at opsætte wordpress selv, er det bare ikke særligt brugervenligt hos Gigahost - sorry |
Emil, jeg synes du skal prøve Surftown før du udtaler dig om dem eller deres brugervenlighed. Jeg har 8 domæner hos Surftown, og alt har indtil videre kørt gnidningsfrit. Og jeg startede med at bruge dem dengang jeg vidste diddly squat om programmering, wordpress m.v. Idag ved jeg lidt mere, men Surftown har været lettilgængelig og brugervenlig fra dag 1 :-) |
Selvfølgelig er dem med one-click install lettere. Det er jo hele meningen med det.
Enig, det er sjældent man ser det. Men jeg syntes at hvis man vejer fordelene op mod ulemperne, så vinder fordelene.
|