Hmm mange tak, havde jeg glemt bruger ikke nogle plugins som kræver safemode == off så har ikke stødt på problemet |
Betyder det, at jeg ikke skal vælge surftown? Ideen er klart, at alt skal kunne virke overtid.
Hmm mange tak, havde jeg glemt bruger ikke nogle plugins som kræver safemode == off så har ikke stødt på problemet |
Betyder det, at jeg ikke skal vælge surftown? Ideen er klart, at alt skal kunne virke overtid. |
Vælg du blot Sorftown, men du skal bare vide, at du bør have en smule viden om chmod, hvis du gør det. |
Hej Bautik, Kan du ikke smide mig en mail på jlarsen.nap@gmail.com "Intet" er gratis her i lvet ;) - men jeg vil gerne købe en lille opsat blog. |
jeg har smidt en mail afsted :)
/Per |
Hvad er der galt med one.com??? 11,25 pr. md for deres mindste løsning, - skulle jo til at være til at overse, - rent økonomisk i hvertfald...:S Har godt læst de har lidt problemler lige nu, men også at der er en forklaring på disse problemer, - og det løser sig vel til det bedre når de er igennem det de er ved?!?! Ulrik |
Jeg vil så lige prøve at komme med et par svar på nogle af spørgsmålene. Uanset hvordan man vender og drejer det, er det bedste at hoste sin blog selv. Wordpress er uden tvivl det bedste valg! @Designnørd: One er ganske udemærket - der findes bare bedre udbydere til samme priser. @Michael: Jeg syntes at opsætningen er lidt kringlet hos gigahost, i forhold til andre udbydere uden 1-klik-installation. Desuden er det de færreste der behøver alt den plads som gigahost tilbyder, når man kun er begynder. (og så koster det også lidt mere) For de lidt mere erfarne brugere er gigahost dog et fantastisk valg! Jeg har skrevet et indlæg for nogle dage siden, hvor jeg fortæller om forskellige lavpris webhotel udbydere - og skulle jeg anbefale et webhotel til wordpress nybegyndere, vil jeg nok pege på Unoeuro - også selvom at jeg ikke selv har benyttet dem! |
Der har været diskuteret flere gange på wordpress.dk hvilke billige webhoteller som pt. er ok til prisen. Og one.com har for lidt php memory, når man bla. skal bruge automatisk opdatering, og ved enkelte plugins, som f.eks wp-ecommerce. Jeg bruger selv gigahost og det fungere super godt. Let administartion, og man kan have flere domæner på et webhotel, det kan man heller ikke hos one.com. Jeg kender ikke unoeuro, men det bliver omtalt positivt på wordpress.dk forum. Held og lykke! Dbh Morten. |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog: