Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banker i udlandet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen her inde på Amino der kan oplyse mig om en web-side hvor jeg kan finde banker i hele verden, det vil virkelig være en stor hjælp, og skulle der sidde en her inde der har kontakt til en bank i et ikke nordisk land høre jeg gerne.

På forhånd tak.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:52

Google er din ven.. Yes

Men du skal nok indstille dig på at møde personligt op i den bank du ønsker konto i.
Hvad skal du bruge denne bank-forbindelse til ? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:13

Hvor henne i verden skal du bruge en konto?

Barcleys, HSBC, Bank of America, Bank of Scotland, SWED Bank mm er da nogle meget overordnede bud...

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 12:25

Hej Begge to

Har googlet, men syntes ikke jeg finder noget..:-( Jeg har en stor kunde der ønsker banker til high risk segment adoult, online gambling and phamacy, Banker i UK ønskes der ikke samarbejde med mere, da de gør procesen meget mere vanskelig end den er.

Kender alt til regler omkring åbning af kontoer osv, men skal skrive til en masse for at få en dialog åbnet omkring emnet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:36

Povl Christian Bandholm:

Har googlet, men syntes ikke jeg finder noget..:-( Jeg har en stor kunde der ønsker banker til high risk segment adoult, online gambling and phamacy, Banker i UK ønskes der ikke samarbejde med mere, da de gør procesen meget mere vanskelig end den er.

Kender alt til regler omkring åbning af kontoer osv, men skal skrive til en masse for at få en dialog åbnet omkring emnet.

Hva har banken med det at gøre? Er det ik bare den rette Merchant du mangler til betaling?

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:37

Kan du definere High Risk..?  Hvis du mener til gearet investeringer kunne Swiss godt være et interessant valg.
http://www.swconsult.ch/cgi-bin/banklist.pl 

Ellers:

(1) Hvor stor indskud kan din kunde smide på kontoen ved åbning..?
(2) Skal kontoen være skjult for DK

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 14:20

Fashion-Seller  Hvordan sender jeg dig en vedhæftet fil så du kan se det jeg mener, det er svært at forklarer.

Prøver at se på linket tak.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)