Her i tirsdags havde vi et hyggeligt møde med en journalist, som ville høre nærmere om hvem vi er og hvor vi har vores pelse fra.
Vi fortæller lystigt og stolt om vores produkt, og fortæller blandt andet at de kunstige pelse nyder stor popularitet i sit hjemland USA, hvor flere kendisser også er kunder hos vores producent og leverandør.
Det sørgelige er såkaldte journalister, og deres lidt lemfældige omgang med sandheden og virkeligheden, hvilket igen får en til at tænke sit om journalisters objektivitet m.v.
Hvad er det sjove? Pointen fiser (måske?) totalt hen over hovedet på mig medmindre det handler om, at I bare vil have promoveret artiklen med et link via Amino?
Hvad er det sjove? Pointen fiser (måske?) totalt hen over hovedet på mig medmindre det handler om, at I bare vil have promoveret artiklen med et link via Amino?
Det sjove er at journalister laver så meget om på en historie, det er jo lidt sjovt at man fortæller en journalist en ''lille'' historie og så bliver det til en ''stor'' historie
Og ja selvfølgelig ville de da have promoveret artiklen med et link via Amino - det er klart! Og det er der som heller ikke noget galt i (efter min mening).
Jeg tror såmænd ikke at de vil promovere artiklen, det er jo bare historien som er sjov.
Journalisten har jo digtet/misforstået det som han/hun har fået fortalt.
Vi har lige haft en sag herinde hvor der er en som har kopieret en artikel ind på amino, og Amino har fået krav på at oplyse det ene og det andet om person, samt erstatningskrav.
Det er da bedre at bare linke ind, og undgå alle problemerne.