Har behov for at komme i kontakt med et par seriøse samarbejdspartnere... Som kan håndtere ovenstående opgaver for os i spidsbelastninger hvor vi ikke selv har kapacitet til at løse opgaverne.
Jep kan selvfølgelig komme nærmere ind på det hvis nogen mener de kan løse opgaverne.
Det skal være nogen der i perioder kan håndtere 2-3 containere pr dag. 40' ca 8000cll ca8000-10000kg
Der vil til rette partner være 30-40 containere over en periode på 6 uger.
Vedr. lagerhotel så er det ca1000 paller ind over 2 uger som skal stå stille i 8 uger og derefter tømmes lager over de næste 8 uger ca. Ingen håndtering udover varemodtagelse og forsendelse i hele læs. Pallerne kan blokstables.
For sjællands delen er det kun containertømning vi kommer til at mangle samarbejdspartnere til.
Vi er ude på at finde en "fast pris" på hhv. 20´ og 40´ container, tømt, sorteret og pakket på europaller. Der er typisk ->8000cll i vores 40 fods fordelt på 10-15 ordrenumre, samt ->4000cll i vores 20 fods fordelt på 5-10 ordrenumre.
Det skal sorteres i ordrenumre og pakkes på paller max 2m høje og wrappes i plastfolie så de er klar til fragt.
Varerne vil typisk skulle stå ca 2 dage inden de afhentes af vores transportører.
Der er tale om lette colli i karton så kan håndteres af både m/k.
Smid mig en personlig besked med en forventet pris. pr. container for ovenstående så kan vi snakke nærmere ud fra dette.
VI hos CSL, ville være meget interesserede i at byde ind på Sjællands omr. Vi er lokaliseret i kastrup og er derfor i en zone1 hvad der vedrører container kørsel, som naturligvis er billigere.
For den øvrige del kan du ringe på tlf.: 2783 4403 eller skrive til bg@cslogistics.dk så kan vi få de øvrige detaljer på plads.
Jeg har med interesse læst, at du ønsker samarbejdspartner på Sjælland. Jeg vil meget gerne have lejlighed til yderligere og mere detaljeret, at redegøre for QuickTeam, hvis det skulle have din interesse. Ring venligst, når du har tid eller skriv.