Først og fremmest - god fredag til jer alle. Håber I står foran en super duper weekend.
Men her sent fedag eftermiddag har vi lagt nogle små forbedringer til Amino Alert op.
Der er tale om:
Man modtager ikke mail hvis man selv er indlæggets forfatter - undtagelsen er såfremt det er i test forummet (så man kan teste).
I stedet for indlægsforfatterens brugernavn i mailen, står nu hans rigtige navn - dvs. i stedet for jnrohde står der nu Jacob Rohde
Både kvindeforummet og Plusforummet tæller nu også med, men man modtager selvklart kun en mail såfremt man opfylder de pågældende krav (dvs. man er kvinde eller Amino Plus - eller begge dele ).
Jeg ved godt at tråden er lidt over 3 måneder gammel, men jeg har et par yderligere forslag til forbedringer af Amino Alert.
- At man ikke modtager alert mails, hvis man allerede abonnerer på en tråd - At man kun modtager én alert mail for et indlæg, selvom der måske er 3 forskellige alerts der bliver trickeret i indlægget.
Jeg håber at det kan fixes, for Amino Alert er en fed feature, men det er irriterende nogle gange at få 5 mails omkring samme indlæg.