Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Små forbedringer på Amino Alert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa kære Aminoer

Først og fremmest - god fredag til jer alle. Håber I står foran en super duper weekend.

Men her sent fedag eftermiddag har vi lagt nogle små forbedringer til Amino Alert op.

Der er tale om:

• Man modtager ikke mail hvis man selv er indlæggets forfatter - undtagelsen er såfremt det er i test forummet (så man kan teste).
  • I stedet for indlægsforfatterens brugernavn i mailen, står nu hans rigtige navn - dvs. i stedet for jnrohde står der nu Jacob Rohde
  • Både kvindeforummet og Plusforummet tæller nu også med, men man modtager selvklart kun en mail såfremt man opfylder de pågældende krav (dvs. man er kvinde eller Amino Plus - eller begge dele Big Smile).

Det var såmænd blot det.

Hygge Stick out tongue

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:40

Det lyder rigtigt godt Jacob. Super godt klaret Yes

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:46

Tak for det Smile

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:43

Jeg ved godt at tråden er lidt over 3 måneder gammel, men jeg har et par yderligere forslag til forbedringer af Amino Alert.

- At man ikke modtager alert mails, hvis man allerede abonnerer på en tråd
- At man kun modtager én alert mail for et indlæg, selvom der måske er 3 forskellige alerts der bliver trickeret i indlægget.

Jeg håber at det kan fixes, for Amino Alert er en fed feature, men det er irriterende nogle gange at få 5 mails omkring samme indlæg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)