Partner søges til nyt fitnessmagasin.
Partner søges til at iværksætte et nyt fitnessmagasin med tilhørende/understøttende webmiljø. Projektet er stadigvæk under udvikling, og ligger for tiden lidt stille, indtil jeg får en eller flere partnere med de rette kvalifikationer med ind over. Grunden til at jeg søger partnere, er at jeg via tidligere erfaring ved at det er hårdt at stå alene. Desuden fordobles arbejdsindsatsen 100% for hver partner der kommer indover, og dette giver projektet et anseeligt boost mht. til succes. Skatteteknisk er der selvfølgelig også visse fordele, alt efter hvilken måde det drives på. Økonomisk er alt ligeligt fordelt. Økonomisk skal reklameindtægterne dække alle udgifter ( såsom løn – måske ikke den højeste i starten - ), måske der i starten skal være en egenfinansiering.
Partner skal ikke være investor, men medarbejdende med rette kvalifikationer. Kvalifikationer kan være grafisk design, medieproduktion og/eller journalistik. Eller opbygning og administration af website. Og gerne ( helst ) med passion for fitnessbranchen, da magasinet skal laves af engagerede til engagerede.
Magasinet vil primært henvende sig til de seriøst trænende, et segment der bliver overset i Danmark da de fleste fitnessblade henvende sig til kvinder. Lidt ala det svenske fitness-magazine, dog knap så hardcore. Altså mere målrettet, og ikke for meget ”tøsesnak”. Magasinet vil være et gratismagasin, finansieret af reklamer i magasin og på website. Magasinet vil være at finde i alle fitnesscentre, hvor vores annoncørers high profile kunder vil være at finde. Oplag 60.000. Naturligvis som e-magasin på website. Der vil være en website til at understøtte magasinet med forums/annoncer osv. Denne website skal kortsigtet gå hen og være den foretrukne i Danmark pga. engagementet og professionalismen i hele udførelsen. På kort sigt skal vi prøve at få et ”demomagasin” i trykken. Og viser det sig at være en succes, så vil projektets langsigtede mål være inden for rækkevidde.
Vil du være med, og kan yde det der skal til? Kun seriøse svar, tak.
( konstruktiv kritik samt andres gode råd til dette projekt modtages gerne, jeg uddyber gerne alt )
Skriv til kdj76@yahoo.dk
Jeg selv er iværksætter, tidligere ejer af et fitnesscenter. Kender til fitnessbranchen. Jeg har ikke forstand på grafisk design og medieproduktion, men jeg brænder for dette projekt da det er realistisk at udføre. Pt. findes der ikke nogen direkte konkurrenter på det danske marked, og det danske marked venter bare på dette her magasin.
Skyd I bare løs J |
Hej Børge.
God "partneransøgning" synes jeg. Du mangler dog at fortælle hvor projektet har base, i hvilken by?
Og i hvilken by du selv bor? Detaljer, men vigtige detaljer alligevel. Samt finansieringen nu og her-er det banklån, skal partner skyde penge ind, eller bare gå med og arbejde på at samle reklamekroner sammen? Samt måske at du giver et mere omfattende cv på dig selv, så jeg og andre der ingenting ved om dig får lidt data på din baggrund.