Hej til alle Jeg er regnskabsassistent som til daglig bruger SAP, men her pr. 01.03.10 skal jeg så bakke mandens firma op 123Hvidevarer.dk med at lægge varer i hans hjemmeside, firmaet er 3 måneder gammel og den kører rigtig godt. Her lægger så spørgsmålet, lige pt laver jeg hans kassebilag og bankafstemning som bliver så afleveret til revisoren til bogføring. Når jeg selv bogfører på job gik jeg i tænkeboks på at evt. spare på revisoren og ligesom selv bogføre hans fakturaer, Plus at mængden af faktura både køb og salg har fordoblet sig her..... Så jeg tænkte på evt. en bogføringsystem online.... Firmaet er en internet butik plus en fysiske butik som er tilknyttede sammen med en "Kasse" interface.. Bogføringssytemet skal ikke knyttes til hjemmesiden eller kassen Jeg skal kunne bogføre hans faktura manuelt, se momsen, lave kreditnota osv. Nogle ideer? ;-) |
Hejsa,
Jamen en rigtig god idé er da at kigge på e-moms.dk og prøve det gratis i 14 dage :)
Der kan du lave og sende ligeså mange fakturaer du vil, uden at det koster ekstra.
God weekend! ;)