Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle

Jeg er regnskabsassistent som til daglig bruger SAP, men her pr. 01.03.10 skal jeg så bakke mandens firma op 123Hvidevarer.dk med at lægge varer i hans hjemmeside, firmaet er 3 måneder gammel og den kører rigtig godt.

Her lægger så spørgsmålet, lige pt laver jeg hans kassebilag og bankafstemning som bliver så afleveret til revisoren til bogføring. Når jeg selv bogfører på job gik jeg i tænkeboks på at evt. spare på revisoren og ligesom selv bogføre hans fakturaer, Plus at mængden af faktura både køb og salg har fordoblet sig her.....

Så jeg tænkte på evt. en bogføringsystem online.... Firmaet er en internet butik plus en fysiske butik som er tilknyttede sammen med en "Kasse" interface.. Bogføringssytemet skal ikke knyttes til hjemmesiden eller kassen

Jeg skal kunne bogføre hans faktura manuelt, se momsen, lave kreditnota osv.

Nogle ideer? ;-)

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:37

Hejsa,

Jamen en rigtig god idé er da at kigge på e-moms.dk og prøve det gratis i 14 dage :)

Der kan du lave og sende ligeså mange fakturaer du vil, uden at det koster ekstra.

God weekend! ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Hej

Her findes så også e-conomic som en online løsning eller Saldi. Hvis det ikke skal være et online system, hvor du kun har en engangsudgift, så kan SummaSummarum være et godt alternativ.

E-moms er ligeledes ganske udmærket.

Alle systemerne vil kunne løse dine bogføringsopgaver, så det er i realiteten kun op til dit temperement og "tegnebog", hvad du foretrækker.

De fleste revisor har efterhånden både kendskab og adgang til de omtalte systemer.

Hilsen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:40

Hvorfor skal bogføringssystemet ikke knyttes sammen med hjemmesiden??
På den måde kunne du slippe for at bogføre alle salgs bilag ind.

http://www.e-conomic.dk/ kan alle de ting du siger og kan endda knyttes sammen med hjemmesiden.

Det er et godt program - meget nem og simpel at finde rundt i.

Mvh

Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:55

Tak for alle jeres svar

Temperament har jeg da i hvert fald ;-) Så det skal helst fungerer så nemt som muligt, og da firmaet er stadigvæk lille så skal det også være billigt

E-conomics har jeg kontaktet tidligere og ifl. dem kan den ikke knyttes til vores hjemmeside da det er både en webshop og fysiske butik integreret sammen med en "kassesystem" interface. Manden bruger kassesystem af hensyn til salg via den fysiske butik, jeg bruger så administrator delen af den af hensyn til faktura.

Det nemmeste vil være at have den separat da det skal ikke være mere indviklet for manden, han skal ikke have noget andet at trykke på andet end valg af produkt på kassesystemet og betaling af kunden, er der for mange funktioner tilknyttede vil det for uoverskueligt for ham.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)