Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 måneders gratis telefonsystem til jer amino iværksættere

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Vi har lavet et telefonsystem der er ideelt til iværksættere. Vi kan bl.a. sørger for at din virksomhed fremstår langt mere professionel i telefonen, sørger for at din ikke bliver forstyrret af kunder kl 23 om aftnen, sørger for at du kan tage dine kunders opkald selvom du ikke er på kontoret mv.

Læs mere om nogle af de fordele vores system bringer til iværksættere: http://www.firmafon.dk/ivaerksaetter.

Vores tilbud går i sin enkelthed ud på at vi giver 3 måneders gratis abonnement til vores system i en såkaldt iværksætterpakke. Der er ingen binding, ingen forpligtelser og du betaler kun for dit forbrug.

Du kan læse mere om vores priser her: http://www.firmafon.dk/pris

Du kan læse meget mere om de features vores system har her: http://www.firmafon.dk/features

Sidst men ikke mindst vil jeg gerne citere en af vores mange glade kunder: "Vi har endelig fået skiftet til Firmafon. Det er jo fantastisk simpelt og alle kan være med! Kan klart anbefales." Mark Kordon, Renomedia

Håber vi kan hjælpe nogle af jer aminoer derude med jeres telefoni så i kan yde fantastisk service overfor jeres kunder!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:21

Hej Niklas

Så det igår - ser sku godt ud - og flot tilbud Yes

Skal bare lige høre dig ( inden tråden bliver for lang)om der er fordele for en som mig, som bruger udelukkende mobil, og kun er mig selv ansat ?

Held og lykke med projektet.

Mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:28

Jesper Laugesen:

Hej Niklas

Så det igår - ser sku godt ud - og flot tilbud Yes

Skal bare lige høre dig ( inden tråden bliver for lang)om der er fordele for en som mig, som bruger udelukkende mobil, og kun er mig selv ansat ?

Held og lykke med projektet.

Mvh

Jesper

Hej Jesper

Det kommer an på hvilken type opkald og kunder du har. Hvis du har et tæt samarbejde med dine kunder og lange opkald fra få kunder ville jeg beholde mobilen som hovedtelefon. Hvis du derimod har flere forskellige kunder der ringer ind som du ikke nødvendigvis har kontakt med flere gange ville jeg helt klart benytte vores system. Så kan du fx kan sætte åbningstider så du ikke bliver forstyrret, telefonmenu (så din virksomhed virker stører) samt have et andet nummer til din virksomhed (som i sidste ende peger på din mobil) end din private mobil så er der heller ingen der ringer når du er på ferie :)

Derudover giver vores system også mulighed for hurtigt at opdatere hvilke telefoner der skal ringe når dine kunder ringer ind til dig, så hvis du mister din egen telefon kan du ved to klik tilføje en anden telefon. Dermed mister du ikke kontakten med dine kunder i en uheldig situation.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:58

Hej Niklas,

Måske du har en god løsning som supplement til jeres hovedservice.

Vi rejser ind imellem rundt og arbejder fra andre lande og har i den tid brug for at tage kundeopkald når vi har adgang til WIFI.

Det er selvfølgelig uhensigtsmæssigt dyrt at betale for opkaldet fra jeres central til det land vi nu måtte befinde os i, til vores almindelige mobiltelefoner.

I den sammenhæng har jeg kigget lidt på IP-telefoni og fundet et par programmer til vores iPhones, der kan modtage IP-telefonopkald. Problemet er dog, at programmer ikke kan køre i baggrunden på iPhones, og derfor lukker IP-telefoniprogrammet automatisk ned efter noget tid / når man går ind i andre applikationer.

Det har Apple dog delvist løst ved "Push", der kan give små diskrete beskeder ved hændelser, f.eks. et opkald, men det er alt for lavt og utydeligt til at kunne fungere som egentlig ringetone.

Derfor vil jeg høre om du har en knaldgod idé til hvordan vi kan modtage IP-telefoniopkald i udlandet via firmafon?

Af overvejelser jeg har gjort mig kan nævnes bl.a. Skype, men det kræver en laptop der er tændt hele tiden, hvilket også er lidt irriterende. Måske du kender til noget smartere? Det er helt fint, at vi kun kan tage opkald når vi har adgang til WIFI, da trafikudgifterne til 3G alligevel ville blive meget højere end en almindelig samtale fra Danmark.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:32

Hej Kim

Har ikke umeldbart nogen gode løsninger hvis der er tale om iPhonen. Jeg har selv iPhone og bander over samme problemstilling som dig. Hvis i har mulighed for at skifte til Android på i hvertfald en enhed ville i kunne bruge sipdroid: http://sipdroid.org/, sipdroid kan det vi begge efterlyser!

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:53

Hej Niklas,

Tillykke med lanceringen af FirmaFon. Jeg synes det ser meget gennemført ud, og jeg tror I nok skal få stor succes med det.

Et hurtigt spørgsmål: Jeg kunne ikke lige finde ud af, hvad jeres iværksætterabonnement koster efter de første 3 gratis måneder?

Mvh.

Christian

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:04

Hej Christian

Mange tak.

Efter de tre måneder overgår abonnementet til et "small business" abonnement :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

Hej 
Da jeg ikke kan anvende linkét gætter jeg mig til i ikke længere har dette tilbus?

Mvh jan jensen 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:25

Jan Jensen:

Hej 
Da jeg ikke kan anvende linkét gætter jeg mig til i ikke længere har dette tilbus?

Mvh jan jensen 

Tråden er 3½ år gammel Jan ;-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:38

Men du kan stadigvæk få 30 dages test på deres normale bestillingsside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)