hejsa til alle på amino !! lidt om mig og min situation jeg er en ung mand på 26år der er igang med at starte som deltids-impotør ,ved siden af mit alm job.grunden til at jeg starter på deltid, er at jeg stadig skal ku betale mine udgifter på bolig bil osv osv osv ... vil ikke satse på at kvitte mit job og så bare påbegynde import . men ind til vider syntes jeg at jeg har nok at se til mht regler om den ene og det andet import osv . der er mange ting man skal have styr på, og er som sagt en deltids beskæftigelse , så mangler lidt hjælp !!!!! for at jeg kan komme vider i min impotør-start proces . (1) hjælp til at designe logo , nogen der kender en der kan lave et logo til mit kommende import forretning ?? spicelt så jeg er sikret mig at der ikke er andre der kan lave det samme , altså så jeg har patent på logoet , at det kun er mit ??? ved self det ville koste lidt knaster !! men det er jeg også villg til at betale for . vis jeg havde masser af tid kunne jeg self bare gå ind og lave et selv på nettet , men syntes jeg har nok i at sætte mig ind i import , vareprøver og hvad der ellers høre til !!
(2) hjælp til at lave en hjemmeside , logo på osv . self villig til at betale , intet er gratis i dagens danmark , med mindre man har tid til at lave det selv . men vis jeg skal være helt ærlig ville jeg hellere bruge min tid på andre vigtige ting i min opstarts proces , hjemmesiden behøver ikke være andet end en alm hjemmeside med min kommende logo , og lidt moduler , som man nu laver sådan en , ikke nogen salgsside eller auktionsside men blot en hjemmeside så mine leverandøre fra østlandene som jeg sender forspørgsler til i form af vare-prøver osv ..så de kan se at jeg arbejder lidt seriøst og professionelt men nu er jeg jo heller ikke millionær eller moms-registeret endnu , så skal self ikke være noget vildt sindsygt dyrt , men kom med hvad i har af foreslag ,, eller vis du kan hjælpe mig , imod betaling så jeg kan spare min tid lidt !!!! nogen der har nogle forslag til evt hjemmesider hvor man kan få hjælp eller professionelle der laver hjemme sider , designer logoer ???? håber der er en derude der kan hjælpe mig eller bare henvise mig til en side eller tlf hvor de kan
|
Hej,
Du kan kontakte mig angående logo og hjemmeside, der kan jeg være behjælpelig.
Varemærke registreringen den kan jeg godt guide dig med, men det er nok nærmere en advokat du skal havde fat i der.
Mvh. Sven Philipsen