Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at lave logo og hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa til alle på    amino !!            lidt om mig og min situation

jeg  er en ung mand på 26år der er igang med  at  starte   som      deltids-impotør ,ved siden af mit alm job.grunden til at jeg starter på       deltid, er at jeg stadig skal ku betale mine udgifter på bolig  bil osv osv osv ...  vil ikke satse på at kvitte mit job  og så bare påbegynde import .     men ind til vider syntes jeg at jeg har nok at se til mht  regler om  den ene og det andet       import osv . der er mange ting man skal have styr på, og er som sagt en deltids beskæftigelse , så mangler lidt hjælp !!!!!        for at jeg kan komme vider i min impotør-start proces     .

(1)  hjælp til at designe logo , nogen der kender en der kan lave et logo til mit kommende import forretning  ??  spicelt så jeg er sikret mig at der ikke er andre der kan lave det samme ,   altså så jeg har patentlogoet  , at det kun er mit ???  ved self det ville koste lidt knaster !! men det er jeg også villg   til at betale for .    vis jeg havde masser af tid kunne jeg self bare gå ind og lave et selv på nettet  , men syntes jeg har nok i at sætte mig   ind    i import , vareprøver og hvad der ellers høre til !!

(2) hjælp  til at lave en hjemmeside ,                 logo på osv .  self villig til at betale , intet er gratis i dagens danmark , med mindre man har tid til at lave det selv . men vis jeg skal være helt ærlig ville jeg hellere bruge min tid på andre vigtige ting i min opstarts proces , hjemmesiden behøver ikke være andet end en alm hjemmeside     med   min kommende logo , og lidt    moduler  ,   som man nu    laver sådan en ,  ikke nogen     salgsside eller auktionsside   men blot en hjemmeside      så        mine   leverandøre fra østlandene  som jeg sender forspørgsler til i form af vare-prøver osv ..så de       kan se at jeg  arbejder lidt seriøst  og professionelt

men nu er jeg jo heller ikke millionær eller moms-registeret endnu  , så skal self ikke være  noget vildt sindsygt dyrt   ,   men kom med hvad i har af foreslag ,,  eller vis du kan hjælpe mig , imod betaling så jeg kan spare    min  tid       lidt  !!!! 

nogen der har nogle forslag til evt hjemmesider hvor man kan få hjælp   eller professionelle der laver hjemme  sider      ,  designer logoer  ????

håber der er en derude der kan hjælpe mig eller bare henvise mig til en side eller tlf hvor de kan

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 02:54

Hej,

Du kan kontakte mig angående logo og hjemmeside, der kan jeg være behjælpelig.

Varemærke registreringen den kan jeg godt guide dig med, men det er nok nærmere en advokat du skal havde fat i der.

Mvh. Sven Philipsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:58

Jeg synes du skal lægge din opgave ud på Amino Freelancer.

Her kan du få en masse gode bud på fra professionelle freelancere, der helt sikkert gerne vil hjæpe dig. Og så kan du "vælge og vrage" efter pris.

:-) Dorthe

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 10:22

Hej Kenneth.

Med dit behov til en hjemmeside, vil jeg vurdere at du kan klare dig med et af de mange gratis Content Management Systemer, samt lettere tilpasning af en eksisterende design-skabelon.

Vi har udviklet Sitemagic CMS, som jeg tror vil dække dit behov glimrende. Prisen på systemet er svimlende høj: 99,- hvis du vil undgå reklame i titlen (engangsbeløb).

Snup en prøvetur i systemet (demo), og lad mig vide om det er noget du kan bruge. Jeg sætter det gerne op for dig kvit og frit. Alternativt kan du selv downloade den gratis udgave, og blot følge installationsvejledningen.

Pt. er der ikke så mange alternative design-skabeloner ude til Sitemagic CMS, men vi har partnere der kan lave dem billigt - specielt hvis de må tage udgangspunkt i et af de eksisterende designs.

Lad mig høre fra dig hvis du har spørgsmål, eller ønsker at gøre brug af mit tilbud om gratis opsætning.

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 10:32

ok dorthe det vil jeg da prøve , hvordan ?? skal jeg bare gå ind og lave et indlæg som her i debaten eller ?? 

de tilbud jeg har fået ind til vider er nemlig noget dyre end jeg havde forventet , men måske jeg har formuleret mig , så folk ikke helt ved  hvor simpel jeg skal have det . her til at starte med ...  

skal bare have en evt gratis hjemmeside til at starte med . hvor mit logo er og hvor der evt står at siden er under ombygning  ,, og ikke vider i første omgang ..  skal bare være sådan at når jeg sender forspørgsler på vare prøver i eksembelvis kina  , skal jeg kunne skive at jeg har en hjemme side ,, bla bla bla .. de kan gå i på og se logo , virker lidt mere professionelt .. leverandørene kigge måske ikke en gang på hjemmesiden , bare jeg kan skrive at jeg har en  , hvor logoet jeg vedhæfter og kan findes inde      og så når jeg har fundet det rigtige kvalitet i form af vare prøver   og fundet ud af hvad jeg skal impoter , ja så kan jeg evt få lavet en hjemmeside hvor mine vare er på og man kan bestille osv osv

og har egentlig lavet et slags amatør logo inde på nettet  , i mine øjn fint nok til at vedhæfte i mine mails  til mine leverandøre ,  men ville bare sikre mig at der pludselig ikke er en anden der har lavet et magen til .. vis du/i forstår mig ,  

tjk evt den jeg lige har lavet her til morgen  på 15min   www.123hjemmeside/fishing-import-denmark 

hvad er jeres mening , er jo kun igang med at finde kvalitets-leverandøre i form af vareprøver . . så der kan sikkert gå nogen tid før jeg finder én god leverandør

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 10:37

Hej Kenneth,

Du er meget velkommen at sende os en e-mail.

Vi kan hjælpe dig med både logo udvikling, unikt design, CMS hjemmeside opbygning og hosting.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 10:39

Hej Kenneth

Som du selv siger behøver du ikke ofre tusindvis af kroner på en hjemmeside, hvis du alligevel ikke har noget information der skal stå på den.

Jeg kan desværre ikke se din hjemmeside, så kan ikke give dig feedback. En af de ting der dog er vigtige for at et firma bliver taget seriøst er at have sit eget personlige domæne.

Det er nok den billigste måde at sætte ens fingeraftryk og til 45 kr om året, burde det vist ikke være noget problem :)

Det billigste sted at registere et domæne lige pt er http://www.gratisdns.dk/

Held og lykke med projektet.

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 10:39

det vil jeg prøve jimmi det lyder som om du lige ved hvad det er jeg har brug for, og ja 100kr det er da til at betale sig fra 

jeg tar lige en prøvetur her i løbet af dagen og vender til bage til dig , for du har nok forstået min lidt forvirrende forklaring hehe   ,,  jeg giver lige en melding tilbage til dig senere  på dagen og takker mange gange for linksne...

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 10:43

ok prøver lige igen så  med hjemmesiden http://www.123hjemmeside.dk/fishing-import-denmark

men vis et par hundre kroner kan lave den lidt bedre eller andet gejl på den ene eller den anden måde   , så er det da det der skal til . var bare lige for at lave en prøve i et morgen-skrald !!!!  som jeg kalder det  

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:03

her kan du evt. lave din egen hjemmeside; http://www.e-hjemmeside.dk/ 

Jeg fandt tilfældigvis siden i går og er begejstret. Det er brugervenligt, billigt og alligevel professionelt!

Samme person kan hjælpe dig med registring af af dit firma;  http://www.jurition.dk/ 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)