Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søger opgaver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du står med en opgave, som du ønsker løst så hurtigt som muligt, så kontakt mig og lad os få en snak om det er noget jeg kan løse.

Min standard timetakst er 300 ex. moms, men vi kan sagtens aftale en fast pris. Jeg har en meget fair standard kontrakt, hvis det ønskes i forbindelse med løbende support.

Mine kompetencer spænder vidt - fra classic ASP, C# og .NET til Windows administration, telefoni og meget andet.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44

Hej sdk,

Har du noget du kan fremvise, som du har lavet før?

- Eventuelt i form af portfolio ?

- Skal siges at jeg ikke er interesseret i tilbudet, men ku' forestille at det ville hjælpe at vise lidt frem, så folk kunne se hvad du kunne.

Bare en idé ;)

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 23:56

sdk:

Hej

Hvis du står med en opgave, som du ønsker løst så hurtigt som muligt, så kontakt mig og lad os få en snak om det er noget jeg kan løse.

Min standard timetakst er 300 ex. moms, men vi kan sagtens aftale en fast pris. Jeg har en meget fair standard kontrakt, hvis det ønskes i forbindelse med løbende support.

Mine kompetencer spænder vidt - fra classic ASP, C# og .NET til Windows administration, telefoni og meget andet.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig.

Har du også erfaring med Microsoft NAV, lagerstyring, TA løsninger osv.?

Så høre jeg gerne nærmere...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54

Hej

Jeg kender godt til Microsoft NAV - har lavet forskellige udvidelser til det, men det er desværre ikke min kerne kompetence. Jeg kender desværre ikke ret meget til transport løsninger. Jeg overvejer at lave et meget simpelt administrationssystem for meget små kunder, men som du sikkert ved, så er der masser af sådanne systemer på markedet allerede.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)