Jeg er ved at slanke min domæne og projekt park lidt, derfor laver jeg denne auktion
Følgende DOMÆNER er til salg. Det betyder at det kun er domænet som sælges. Dog får i websitet med som findes på mobiltelefon-tilbud.dk med.
- stubcity.dk - spil-bingo-banko-poker.dk - skift-fagforening.dk - ny-akasse.dk - mobiltelefon-tilbud.dk (PR1 - inklusiv website, godt køb hvis du vil starte en mobil affiliate side, da sitet har kørt et stykke tid) - golboes.dk - faa-bredbaand.dk
Sælges samlet, men man kan jo bare lade være med at forlænge de domæner man ikke ønsker.
Startpris: 1,00 DKK Slutter: 21 Februar kl : 22:00
Bud modtages kun i tråden Med venlig hilsen Casper Schneidereit
De 125,00 kr er norterete, værd at nævne er måske at vedr. mobiltelefon-tilbud.dk så er der lavet en lille smugle linkbuilding, og indholdet følger naturligvis også med. Der har været 4 leads på de banner som er på siden, i løbet af de sidste 6-7måneder.
Det indhold der medfølger og er på hjemmesiden mobiltelefon-tilbud.dk er det unikt indhold skrevet til den side, eller findes det også på andre websites på nettet?
Det er indhold der er skrevet udfra forskellige kilder på nettet, og er altså unikt. Men du kan garanteret godt finde andre sider som beskriver ex. BlueJacking.