Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mekaniker regning

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er fint du giver noget fra den anden vinkel, jeg ser det jo kun fra min side.

Da jeg kom med bilen til tjek var den varm, og den dag de skulle lave en stod den i nogle timer og var kold, så det kunne have ladet sig gøre. Og jeg bad jo om at den skulle være klar til syn inden han kørte den til syn, ikke bagefter:)

 

For lige at ligge lidt ekstra til, glemte de at ringe da den var færdig, så istedet for at få den tilbage om eftermiddagen så fik jeg den først næste formiddag. Og det var aftalen at de ville ringe og at den var færdig samme dag.

Men sket er jo sket, og jeg betaler selvfølgelig min regning, skulle bare lidt ud med mine sure opstød over at mekanikeren ikke havde helt styr på tjekket hvilket kostede mig 500-600 kr. Det burde måske være på hans egen regning:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sker til tider at mekanikeren overser en fejl, som bilen dumper på.

For at afhjælpe det problem plejer jeg at tage bilen op til synsstedet, som laver et kontroltjek først. Den liste synsmændende  giver, kan jeg give til min mekaniker. Derved undgår jeg at betale for meget, og at tingene er i orden ved første syn.

Tilmed er det ganske gratis når man har Falck vejhjælp, og tegner Biltjek til. 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis han er blevet bedt om at lave den klar til syn og syne den, skal du selvfølgelig ikke betale for 2 gange syn. Det er jo åbenlyst ham, som ikke har gjort arbejdet godt nok, hvorfor han selvfølgelig selv skal betale for 2. syn.

Jeg er selvstændig mekaniker, og det er min mening.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode svar.

Hmm en selvstændig mekaniker burde jo vide lidt om det:)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode kommentar.

Hmm en selvstændig mekaniker bør jo vide lidt om emnet:)

Fra Brisbane/Fredericia
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi venter i øjeblikket på en tid i retten til afgørelse af vores "bilsag" Vi havde købt en varevogn, som i flg. forhandleren var HELT i orden. Efter 4 mdr. kører vi den tilbage til ham for at få checket bremser efter en advarsels lampe lyste. Han lovede os en rep. til 2500-3000 (+arb.løn) hvilket vi sagde OK til - MEN vi endte med en regning på 21K +moms. Loven siger at værkstedet ikke skal frigive bilen før regningen er betalt. Den brance virker som det rene tag selv bord - det må kunne gøres bedre! 

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du glemte at nævne alder på bil. Hvis den er gl, er det lidt svært at garantere at den går gennem syn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været ballade omkring bilforhandlere siden den dag den første åbende døren.

Der har været ballade omkring aftaler om pris om reparation i en menneskealder næsten.

Der vil være ballade uendeligt, indtil den dag at en forbruger skriver en seddel om hvad der skal laves og med skriftlig instruks om ikke at lave andet end det aftalte til den aftalte pris som mekanikeren skriver på sedlen og han stempler og underskriver.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Der vil være ballade uendeligt, indtil den dag at en forbruger skriver en seddel om hvad der skal laves og med skriftlig instruks om ikke at lave andet end det aftalte til den aftalte pris som mekanikeren skriver på sedlen og han stempler og underskriver.

 

Og så vil kunden så ikke kunne forstå hvorfor bilen stadig ikke kan køre Embarrassed

/Kenneth

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager også altid dobbeltsynløsningen.

Kør bilen til syn, og den dumper. Men du får en liste over hvad der skal laves, som du giver til mekanikeren.

Til omsyn tjekkes der som regel kun for at du har fået lavet de ting den dumpede på første gang.

Merprisen er et omsyn til 225,- men til gengæld ved du præcist hvad der skal laves.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)