Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm Drinksguiden.dk, Din Drinksguide på nettet.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

[qoute user="Denras"]

Hej Bautik.

Du opretter din facebook fanside, hvis ikke du har gjort det. Glem at lave en gruppe da en fanside giver dig flere og bedre muligheder.

Derefter inviterer du alle dine venner ind til fansiden.

Så laver du et fotoalbum hvor du indsætter billeder af forskellige drinks, og så tagger du dine venner på billederne.
Det kan der faktisk godt komme lidt spas ud af, hvis du feks har en kammerat der har givet den gas med nogle galiano-shots og gået kold til en fest, eller lign.

Det kan give en del trafik til din side, da alle de personer som du tagger også har en del venner som vil få en besked om at vedkommende at blevet tagget i et album.
Og så kan du jo ellers opfordre dine fans til at tagge hinanden på livet løs.

God vind, og fin side i øvrigt.:)

Vh

Dennis

[/qoute]

Ja det vil jeg da få gjort :) Super ideer! :)

Kent Medom:

Fin idé, men prøv at få billeder med på alle drinks du opretter. Ellers får det designet på forsiden til at stå og hoppe, og det virker meget rodet. Og som du selv pointerer, enten skal alt teksten være på engelsk, eller også skal alt være på dansk :o)

Hej kent, Jeg prøver ihærdigt at få billeder på, men det er det der med rettigheder til billeder der er lidt svært.. Jeg har planer om når jeg har fået databasen op på de 1000 drinks, at sammen med nogle venner lave en masse drinks og tage billeder af dem :) Så det bliver unikke billeder på alle sammen.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:23

Bautik:

Hej kent, Jeg prøver ihærdigt at få billeder på, men det er det der med rettigheder til billeder der er lidt svært.. Jeg har planer om når jeg har fået databasen op på de 1000 drinks, at sammen med nogle venner lave en masse drinks og tage billeder af dem :) Så det bliver unikke billeder på alle sammen.

Ja det er flot. De første billeder du får lavet er sikkert flotte, og så bliver billeder bliver mere og mere slørede, som i kæmper Jer igennem aftenens drinks. Eller er det hvad du mener med unikke? BeerStick out tongue

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:45

(1000 drinks / et par venner) + kamera = et godt album til facebook Cool

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 00:15

Denras:

Bautik:

Ja det er flot. De første billeder du får lavet er sikkert flotte, og så bliver billeder bliver mere og mere slørede, som i kæmper Jer igennem aftenens drinks. Eller er det hvad du mener med unikke? BeerStick out tongue

Ja det tænkte jeg også.. men jeg havde en kvik kammerat over skype der påpegede at det er egentligt bare farven der skal matche.. så jeg kan stortset klare mig med vand til vodka :P Ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det noget før men det kan da spare et par moneter og evt. give bedre billeder i sidste ende :D

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 00:15

Kent Medom:

(1000 drinks / et par venner) + kamera = et godt album til facebook Cool

Det tror jeg på :D

Folk er velkommen til at give mere kritik :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)