[qoute user="Denras"] Hej Bautik. Du opretter din facebook fanside, hvis ikke du har gjort det. Glem
at lave en gruppe da en fanside giver dig flere og bedre muligheder. Så laver du et fotoalbum hvor du indsætter billeder af forskellige drinks, og så tagger du dine venner på billederne. Det kan give en del trafik til din side, da alle de personer som du
tagger også har en del venner som vil få en besked om at vedkommende at
blevet tagget i et album. God vind, og fin side i øvrigt.:) Vh Dennis [/qoute] Ja det vil jeg da få gjort :) Super ideer! :)
Hej kent, Jeg prøver ihærdigt at få billeder på, men det er det der med rettigheder til billeder der er lidt svært.. Jeg har planer om når jeg har fået databasen op på de 1000 drinks, at sammen med nogle venner lave en masse drinks og tage billeder af dem :) Så det bliver unikke billeder på alle sammen. |
Bautik:Hej kent, Jeg prøver ihærdigt at få billeder på, men det er det der med rettigheder til billeder der er lidt svært.. Jeg har planer om når jeg har fået databasen op på de 1000 drinks, at sammen med nogle venner lave en masse drinks og tage billeder af dem :) Så det bliver unikke billeder på alle sammen.
Ja det er flot. De første billeder du får lavet er sikkert flotte, og så bliver billeder bliver mere og mere slørede, som i kæmper Jer igennem aftenens drinks. Eller er det hvad du mener med unikke?