Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm Drinksguiden.dk, Din Drinksguide på nettet.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i et stykke tid gået og leget med ideen om en Portal med Drinks, bare, diskoteker og andet nattelivs relateret indhold, og fik så den ide at lave 3-4 forskellige sider med diverse indhold. Det sidste rettelser i kodninge er rettet og jeg er nu begyndt at smide drinks op :)

Drinksguiden.dk - Find Mojito, Isbjørn, Hot Shot Galliano & Mange Flere Drinks Opskrifter.

Derfor ville jeg høre hvad folk syntes om sidens Design & Brugervenligt? Ting som jeg kan forbedre osv?

Siden er lavet i Wordpress hvis nogen er i tvivl.

Ang. sproget er jeg godt klar over at det meste "standard" står på engelsk, men jeg har lidt problemer med min .po fil hvor jeg har oversat alt til dansk :)

Ser frem til lidt Ris/Ros

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:23

Det ser da ganske nydeligt ud. Smile Jeg forstår dog ikke hvorfor du har en bindestreg i logoet, når domænet er uden bindestreg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 03:26

Det er en fejl fra min Grafiker :) Dog er det færdige resultat om hjørnet :) Takker!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:44

Hej.

Det ser helt fint ud, men syntes at indholdet på forsiden er forvirrende :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 09:25

Kenneth Hedegaard Olsen:

Hej.

Det ser helt fint ud, men syntes at indholdet på forsiden er forvirrende :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen 

Hvad mener du? artiklerne?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04

Disse her ting synes jeg kunne forberes

• jeg synes teksten kunne være længere
  • hvilken fester bruger man diverse drinks til
  • ideer til sjove konkurrencer med drinks
  • Teksten er lidt for kort efter min smag mere indhold hjælper også på google placering
  • Eller okay side der bare mangler indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 10:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Disse her ting synes jeg kunne forberes

• jeg synes teksten kunne være længere
  • hvilken fester bruger man diverse drinks til
  • ideer til sjove konkurrencer med drinks
  • Teksten er lidt for kort efter min smag mere indhold hjælper også på google placering
  • Eller okay side der bare mangler indhold

Hej Mikael tak for feedback, du har ramt meget godt hvad jeg selv syntes!

1. Der kommer en tekst beskrivelse på om her drink om hvor den kommer fra og link til evt. andre typer af drinken m.m. Dog er opretter jeg "kort" alle drinks for at få google til at se jeg har dem.. også går jeg igennem med en unik beskrivelse af alle drinks bagefter.
2. God idé, der er noget at kunne arbejde udfra.
3. Også God Idé. har planer om en liste med drinks lege og spil.
4. Som sagt, der kommer en ordenlig lang beskrivelse af hver drink, samt billeder til alle drinks når jeg har været turen rundt.
5. Der kommer meget mere indhold.. Der kommer en stor liste over alkohol op, i Hvilke kæder du kan købe sprut.. 7/11, Superbrugsen osv.. regner med at lave noget Google Maps til.. Så folk kan se hvor de kan finde den type alkohol de skal bruge kl 21 om aftenen.

Har planer om Konkurrencer og en facebook gruppe til at markedsføre siden og tilbyde Sprut for Opskrifter,Billeder og senere hen film hvordan man laver drinksne.

Tak for respons!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 11:24

Nogen tips til hvordan jeg kan lave billig markedføring, evt. konkurrence med facebook? ved bare ikke hvordan jeg laver en konkurrence der giver Høj tilmeldings og besøgskonvertering..

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:40

Hej Bautik.

Du opretter din facebook fanside, hvis ikke du har gjort det. Glem at lave en gruppe da en fanside giver dig flere og bedre muligheder.

Derefter inviterer du alle dine venner ind til fansiden.

Så laver du et fotoalbum hvor du indsætter billeder af forskellige drinks, og så tagger du dine venner på billederne.
Det kan der faktisk godt komme lidt spas ud af, hvis du feks har en kammerat der har givet den gas med nogle galiano-shots og gået kold til en fest, eller lign.

Det kan give en del trafik til din side, da alle de personer som du tagger også har en del venner som vil få en besked om at vedkommende at blevet tagget i et album.
Og så kan du jo ellers opfordre dine fans til at tagge hinanden på livet løs.

God vind, og fin side i øvrigt.:)

Vh

Dennis

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:49

Fin idé, men prøv at få billeder med på alle drinks du opretter. Ellers får det designet på forsiden til at stå og hoppe, og det virker meget rodet. Og som du selv pointerer, enten skal alt teksten være på engelsk, eller også skal alt være på dansk :o)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)