Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Give folk noget for at klikke på links

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Tradedoubler som supplement til Google Adsense på min Toyota side 

Det fungerer egentlig meget fornuftigt.

Jeg er obs på at man ikke må opfordre folk til at klikke på links, men hvordan forholder det sig, når det kommer til kampagner hvor annoncøren betaler for et salg og ikke for et klik?

Her er det svært (heldiigvis) at snyde, for købes der ikke noget, så får man jo heller ikke en eneste krone.

Min tanke er: En af mine medlemmer på ToyotaExtreme vil købe en mobiltelefon. Han finder den på min hjemmeside og bestiller via min hjemmeside (ved at klikke på mit referer-link)

Det giver mig et beløb i kassen og til gengæld vil jeg så give dette medlem ét års VIP-medlemskab på min hjemmeside. VIPbrugere skaber (eller har mulighed for at give) mere liv på min hjemmeside, så det er jo nærmest dobbelt-konfekt.

Kan det lade sig gøre, og hvis det kunne.. må man? 

Hvis det kunne lade sig gøre, hvordan sikrer jeg mig så at provisionen ender hos mig? Er det ikke noget med Tradedoublers cookies har en levetid som gør at en bruger kan klikke hos mig og købe noget, men det er en anden affiliate der får kommissionen.

Ser frem til jeres svar....

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:56

Hej Rene,

Jeg vil umildbart skyde på det går ind under samme kategori som pointsites, og der er massere af kampagner indenfor det felt, se evt. http://iqmedier.dk.

Vedr. cookie, så uden at vide det konkret så tror jeg din tradedoubler cookie vil bliver overskrevet, hvis en anden affiliate sender en bruger ind og det efterfølgende skaber et køb.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:59

Casper:

Hej Rene,

Jeg vil umildbart skyde på det går ind under samme kategori som pointsites, og der er massere af kampagner indenfor det felt, se evt. http://iqmedier.dk.

Så der er ikke noget galt i mit projekt?

Casper:

Vedr. cookie, så uden at vide det konkret så tror jeg din tradedoubler cookie vil bliver overskrevet, hvis en anden affiliate sender en bruger ind og det efterfølgende skaber et køb.

Vil det sige at det altid er det seneste klik hos en affiliate inden et køb der afgør hvem der modtager kommissionen?

Mvh.

René

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:55

Rene Godskesen:

Vil det sige at det altid er det seneste klik hos en affiliate inden et køb der afgør hvem der modtager kommissionen?

Som hovedregel ja.

Rene Godskesen:

Casper:

Hej Rene,

Så der er ikke noget galt i mit projekt?

Det er langt fra alle kampagner du må give belønning på, så det er en god idé at spørge først. Hos de fleste andre netværk end lige TD, står der ud for hver annoncør om kampagnen må køre på "point".

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)