Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fluewebshop - fluekrog.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har for noget tid siden fået feedback herinde på min hjemmeside www.fluekrog.dk 

Nu har jeg fået opdateret den meget og kunne godt bruge noget nyt feedback :-)

I behøver ikke at gøre mig opmærksom på, at jeg vil få mere ud af at få en indløsningsaftale med PBS. Det er jeg udemærket klar over ;-)

På forhånd mange tak for hjælpen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Jeg syntes som udgangspunkt siden er fint, der er stadig en masse ting du kan gøre.

Vi laver lige lidt links juice til dig

www.fluekrog.dk

1) din side svare både med og uden www ---- > se denne video af ">Thomas Rosenstand

2) Det gule fri levering "skilt" virker lidt udtydeligt !

3) der må findes et hav af små film derud med fluefiskeri, sæt en video på skifte gerne tit dette vil holde folket på siden.

Det var mit input sådan lige på en tirsdag

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Design udseendet okay Smile

Mangler disse her ting synes jeg

Titlen ingen kalder sin forside en forside det giver intet i søgemaskinerne , jeg mener denne her <title>Fluekrog.dk &raquo; Forside</title> huske brug de 67 tegn der vises på google og huske unikke titler på hver underside.

Kontaktsiden lig dit CVR nummer der og dit telefon nummer

Lige også nederste på siden dit CVR nummer det skaber troværdighed om din hjemmeside

Lidt mere tekst om jer  og spørgsmål - svar side  mangler der, husk tekst hjælper på søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:00

Hehe det er da dejligt at høre, intet er jo heldigvis perfekt :-)

1) Vil tænke lidt over det...

2) Har i forbindelse med din kommentar om det gule skilt brugt anledningen til at opdatere hele logoet, da jeg generelt ikke var tilfreds med opløsningen. Så nu står det hele knivskarpt! ;-)

3) God idé, går udfra du tænker på forsiden som inspiration til fluefiskeri, for at få noget bevægelse og dermed spændende at kigge på?

Der til nummer 2, hvis nogle eventuelt har nogle kommentarer til det nye logo?, ville det være fedt. Har også en version hvor jeg har drejet hele logoet horisontal, hvilket også ser flot ud. Hvad siger I som det er nu?

Vil bestemt få lavet det om, med at der står "forside", tak ;-) Skal bare lige finde ud af hvordan...

CVR-nummer har jeg skam ikke, ellers havde det selvfølgelig været over det hele. Er ikke momsregistreret og kan ikke se nogen grund til det, endnu! Det bliver næste step, sammen med PBS.

Har nu fået opdateret "Om os" siden med noget mere tekst og oprettet en "Spørgsmål" side

Super mange tak for de to kommentarer :-D Flere kommentarer er selvfølgelig stadig velkomne...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:10

madse:
1) Vil tænke lidt over det...

Tænk nu ikke for længe :) som Thomas siger det er en nem ting at få ændret :)

madse:
2) Har i forbindelse med din kommentar om det gule skilt brugt anledningen til at opdatere hele logoet, da jeg generelt ikke var tilfreds med opløsningen. Så nu står det hele knivskarpt! ;-)

Meget bedere :)

Keep up the good work :)

/allan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)