Så har jeg endelig taget springet ud i livet som selvstændig og har rigeligt at lave igennem mit netværk. Men for at komme rigtigt igang har jeg nu brug for den helt rigtige grafiske identitet, såsom logo, hjemmeside, visitkort mm.
Jeg ønsker derfor tilbud på ovenstående,samlet eller dele af opgaven.
Virksomheden hedder Sales Up, og overordnet arbejder jeg med Strategiudvikling, Salgsrådgivning, Go-To-Market strategi, konceptudvikling, marketingsplaner, deltagelse på kundemøder, coaching af sælgere, teknikere og andet kundevendt personale.
Hej Sales Up :) Velkommen til Amino & Tillykke med springet ud i Iværksætter livet.
jeg kan tilbyde dig en hjemmeside i et OpenSource system der hedder Wordpress. Det er et CMS/hjemmesideprogram hvor ud har frihed til at styre din egen hjemmesides indhold direkte fra din browser.
Jeg kan tilbyde dig et Unikt Design inkl. opsætning af designet, Kontakt Formular, Google Analytics(Statistik), Internt søgeoptimering af Linkstruktur, side titler & beskrivelserfor Kr. 3000 eksl. moms. Jeg har en kreativ samarbejdspartner som kan designe Logo, visitkort til dig, og han kan give dig et godt samlet tilbud på det hvis du ønsker det. Han tager Kr. 500 for Logo. Visitkort kan ikke svare dig på, men kan undersøge det :)
Jeg er til at fange på 31 52 19 16 og/eller per at bruunmedia.dk
Da din forretning er meget orienteret omkring dig som person, vil jeg foreslå, at du får taget nogle gode portrætbilleder til hjemmesiden. Det er jo ikke kun din forretning, som kunderne har kontakt med (a' la webshops), men derimod dig.
Det vil give dig en klar fordel i forhold til det brede gennemsnit af rådgiver-iværksættere. Jeg skal lige nævne, at Hr. Thorborg anbefaler det i sin e-pusher.
Hvis du bor i nærheden København, vil jeg gerne give et godt tilbud. Jeg mangler (nye) billeder i min portræt-sektion.