Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri sms for 50,- pr. måned i 1/2 år

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen der sms'er meget?

Så har jeg et tilbud til dig, hvor du kan få fri sms i 6mdr for kr. 300,- Dvs. for sølle 50,- om måneden kan du sende sms'er til dine tommelfingre bløder!

Hvordan / Hvorfor og Hvornår?

Du spørger så sikkert dig selv. Hvodan hænger det så lige sammen??

Det er egentligt ret simpelt. Jeg er på udkig efter en ny mobil, og har bestemt mig for en Nokia 6700 classic. Den er billigst hvis jeg køber den med et abonnement med fri SMS. Men jeg er ikke interesseret i at skifte telefonselskab, så derfor leder jeg efter en jeg kan slå mig sammen med.

Totalprisen for telefonen, og abonnement med fri sms i 1/2 år er kr. 1.092,-

Ideen er at du bestiller telefonen, og binder dig til 6mdr. Jeg køber så selve telefonen af dig for kr. 800,- (jeg skal nok selv få den låst op). Du ender altså med et abonnement inkl. fri sms for sølle 300,- i et halvt år.

Er du frisk på det, så send mig en besked :)

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:18

Det koster pt. 49 kr. at få sms til 1 øre ved CBB.
Der for brugeren ingen binding, og typisk omkring 200 kr. gratis taletid ved oprettelse.
Så dit tilbud er ikke voldsomt atraktivt?

Tag du hellere de sidste 300 krs. omkostninger selv, så står der ikke en og føler sig snydt i sidste ende.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:23

Du har godt set at man nu kan få en Nokia 6700 Classic beklædt med 18 karat guld - det er god stil Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:24

MÅske, men for 49kr kan du få 490 sms'er hos lebara, så med CBB's tilbud er der stadig nogen der vil føle sig snydt hvis de kun sender 10 sms'er om dagen.

Jeg siger ikke at dit indlæg er forkert, jeg siger blot at alt er relativt. Jeg ved at de fleste fysiske teleselskaber tager 99,- om måneden for fri sms, så derved synes jeg stadig at tilbuddet holder Big Smile

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:00

Ved Lebara skal du jo så tilmelde automatisk optankning for at få det til 10 øre ;-) hvilket jo så også er en form for "binding".

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:37

Swon:

Ved Lebara skal du jo så tilmelde automatisk optankning for at få det til 10 øre ;-) hvilket jo så også er en form for "binding".

Ja det har du ret i. Det var nu ikke meningen at denne tråd skulle udvikle sig til en debat for og imod et hvert tænkeligt teleselskab og deres vidt forskellige prisstrukturer. Tanken var blot at give et tilbud videre, så lad mig formulere det således:

Ønsker du at bruge DLG som teleselskab, og har du behov for fri sms, så tilbyder jeg at give et tillæg på kr. 800,- hvis jeg må købe telefonen, så du blot beholder abonnementet. I praktis betyder det at du betaler kr. 50,- pr måned i et halvt år for fri sms. Normaltaksten hos DLG er 99,- om måneden for fri SMS.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:38

Nicolaj:

Du har godt set at man nu kan få en Nokia 6700 Classic beklædt med 18 karat guld - det er god stil Smile

Cool Cool Koster den så spidsen af en jetjager?

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 14:44

Nu med guld :)

http://press.nokia.dk/release.php?id=5324632

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:49

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Nicolaj:

Cool Cool Koster den så spidsen af en jetjager?

Det er faktisk ikke slemt. Hos Callme koster den 799,- / 3.381,- Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)