Hej Aminoer Er der nogen der sms'er meget? Så har jeg et tilbud til dig, hvor du kan få fri sms i 6mdr for kr. 300,- Dvs. for sølle 50,- om måneden kan du sende sms'er til dine tommelfingre bløder! Hvordan / Hvorfor og Hvornår? Du spørger så sikkert dig selv. Hvodan hænger det så lige sammen?? Det er egentligt ret simpelt. Jeg er på udkig efter en ny mobil, og har bestemt mig for en Nokia 6700 classic. Den er billigst hvis jeg køber den med et abonnement med fri SMS. Men jeg er ikke interesseret i at skifte telefonselskab, så derfor leder jeg efter en jeg kan slå mig sammen med. Totalprisen for telefonen, og abonnement med fri sms i 1/2 år er kr. 1.092,- Ideen er at du bestiller telefonen, og binder dig til 6mdr. Jeg køber så selve telefonen af dig for kr. 800,- (jeg skal nok selv få den låst op). Du ender altså med et abonnement inkl. fri sms for sølle 300,- i et halvt år. Er du frisk på det, så send mig en besked :) Hilsen Morten
|
Det koster pt. 49 kr. at få sms til 1 øre ved CBB.
Der for brugeren ingen binding, og typisk omkring 200 kr. gratis taletid ved oprettelse.
Så dit tilbud er ikke voldsomt atraktivt?
Tag du hellere de sidste 300 krs. omkostninger selv, så står der ikke en og føler sig snydt i sidste ende.