Lav en side FAQ om der besvar de mest almindelig spørgsmål
Betingelse side det har professionel sider
Husk skriv CVR nummer på hjemmesiden og de fleste kan lide den personlige kontakt de fleste hopper fra vidste der ikke er telefon nummer , det gør jeg i hvert fald
God ide at skrive CVR nummer og telefon nummer i bunden af siden på alle undersider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Mikael. Tak for feedbacken. Men pointen med siden er, at folk skal kunne se hvad jeg har lavet. Så det er kun en form for reference side og ikke andet. Det jeg gerne ville have en bedømmelse på var, om designet var pænt stillet op og om det faldt i jeres smag :-)
Hej Mikael. Tak for feedbacken. Men pointen med siden er, at folk skal kunne se hvad jeg har lavet. Så det er kun en form for reference side og ikke andet. Det jeg gerne ville have en bedømmelse på var, om designet var pænt stillet op og om det faldt i jeres smag :-)
Vh. Simon Thomsen
Hej Simon
Du skal derved lave et meget klart links til den anden side om dine priser mv. ellers giver siden ikke kunder ,
For dem du henviser siden til vil selvfølgelige også kort vide lidt om de produkter du tilbyder
Designet fremviser ikke et logo , der sælger din virksomheden udad til
venlig hilsen
Mikael
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes siden er rigtig fornuftig. Dog er der lige et par ting som du bør overveje. Overvej om rammerne ikke kan laves en smule pænere? måske ikke helt sort farve. Derudover så synes jeg beskrivelsen af dit firma er lidt fesen. Mere information! :)
Derudover synes jeg måske du skulle have en footer med telefonnummer? jeg ved godt du siger det skal være meget simpelt men måske lige et nummer sjult nede i bunden? og som det sidste. Overvej om du ikke skal lave kort beskrivelse af dine reference opgaver?
Under kontakt er det måske også en smule forvirrende at Besked, email osv. labels forsvinder når man udfylder felterne. Jeg føler heller ikke at de er indbydende til at udfylde.