Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kompetente personer/know-how til betalingsmodul projekt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i den helt spæde opstartsfase af et projekt hvor målet er et skudsikkert betalingsmodul (som konkurrent til PIBS, epay og alle de andre). Vi er nogle folk der har kapitalen og kunderne til projektet (vi er bevidste om at bare audits koster omkring 120.000-200.000). Vi mangler på nuværende tidspunkt en tovholder til projektet (projektleder) og ikke mindste programmøren(de) med den rette mængde viden. Vi har et testmiljø klart hos pbs og venter på de rette folk. Projektet vil være aflønnet, enten i form af løn eller ejerandel. Har du mod på udfordringen eller viden til at hjælpe os videre, så skriv en pm asap. (der vil ikke blive svaret på spørgsmål i dette indlæg, men kun via pm.)

Vh

Nicolai

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:41

Lyder spændende hvor i landet skal det foregå?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 23:55

Vi har ingen krav til hvor i landet projektet skal foregå. Dog vil der ved slutningen af projektet tages stilling til, hvor kundeservice og teknisk hjælp skal holde til.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:15

Hej Nicolai

Vi kunne godt være interesserede i opgaven, både som tovholdere og udviklere.

Personligt, har jeg en lidt erfaring, med betalings gateways. I tidernes morgen, skrev jeg starten af et gateway projekt for IDG (De havde ComputerWorld, BookWorld, IDG Bøger etc.), men vi droppede projektet da vi fandt et attraktiv kommercial produkt! Jeg er ikke i tvivl om at vi har det tekniske niveau og den nødvendige erfaring, til at få jeres projekt sikkert i havn. Vi har tidligere arbejdet med finansielle systemer, for f.eks. PKA, BankInvest og BRF Kredit.

Vi er et konsulent/produkt firma, og er umiddelbart interesserede i at sælge jer konsulent timer, til en takst der formendligt vil ligge omkring 1.000 kr/timen. Derudover er vi ret gode til at fylde vores ordre bøger, så vi er fuldt bookede de næste ihvertfald 2,5 måneder.

Hvis du er interesset i at bruge os, skal du være velkommen til at ringe på 7070 2626 eller skrive til mig på plu@easyflow.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 22:11

Jeg bumper lige den her for at se om der evt. kunne dukke mere respons op.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)