Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengesite (IKKE MLM)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har også ret, tråden her var mht. pengesitet men ville bare fortælle hvad jeg gerne ville have at det skulle ende ud i, og selvfølelig tager det tid, og det ved jeg .. men når det kommer til at køre :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:03

Ja så vil jeg nok prøve at se på de datafeed som der er hos eksempelvis tradedoubler og partner ads.Kort fortalt har Brilliant klubben mulighed for at skrive om en masse produkter som der udbydes. Hvis der er nogen besøgende som kommer igennem brilliant klubben, og køber produktet så vil brilliant klubben modtage provision.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 21:05

det jeg mener er at jeg er brilliant klubben, det skal være hovedesiden

og alle de hjemmesider der kommer er nogen der ejes af brilliant klubben.

er det til at forstå min ide? :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår godt en ide, jeg gav dig bare et alternativt forslag til hvordan du kunne afprøve konceptet uden at skulle opbygge 20 webshops.. Som jeg lige ser det nu så virker det ret uoverskueligt for dig, og jeg er 99,9% sikker på du vil løbe panden mod en mur et sted. Hvad er din slagplan, hvordan vil du konkret realisere din plan for at nå målet?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 21:11

Jeg vil jo selvfølelig tage 1 skridt af gangen.

men mht. pengesiden vil jeg lave en side der er overskuelig og en side som virkelig virker og giver kunden det som han/hun søger, og ikke et site hvor det kun er ham som har siden der tjener penge. altså jeg vil ikke lave et scam site, som mange af de andre 10000 ude på nettet.

og så vil jeg som til en forskel lave en side som for en gangs skyld er overskuelig, det synes jeg nemlig ikke der er ret mange andre at den slags site der er.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:39

Hej Mark.

Hvis du er op imod nogle stærke konkurrenter, så vil jeg foreslå at du allierer dig med nogle der, ligesom dig selv, kan leverer indhold til sitet.

Men men men, start med én idé adgangen!

Alle historiske fakta, bevister at man skal gå efter ét mål ad gangen; Du kan ikke styre og komme i mål med ti skibe på én gang, men du kan være den bedste til at styre ét skib i mål... (Jeg håber at du forstår)

Hilsen Thor

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 11:43

Hej thor :-)

jeg forstår udemærket godt :)
jeg er bare typen der vil selv, og jeg gør alt hvad jeg kan for at det lykkes!

Mvh

Mark Larzen

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 12:19

Jeg har prøvet at lave en lille side http://www.brilliantklubben.blogspot.com

er det den stil i mener man kan køre eller er der noget der burde laves om? :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mark,

Nu har jeg lige fulgt lidt med fra sidelinien, og jeg kan lynhurtigt afkode din person, fordi jeg selv har haft en del af din type, som kunder :-)

Du er energisk, og du tænker en masse tanker, men du har svært ved at sortere i dem og holde styr på dem. Du vil helst have, at det hele skete i går end, at det sker i dag eller i morgen, for slet ikke at tale om i overmorgen. Og det ses efter min mening tydeligt på det site, du har linket til.

Det er super, at du har en masse idéer, men jeg tror ikke, at du for alvor får tænkt dem igennem. De ambitioner, du præsenterer for os andre, kommer slet ikke til sin ret på sitet for Brilliant Klubben. I mine øjne skriger det langt væk af noget, som er blevet stablet alt for hurtigt på benene. Det ser trist, kedeligt og amatøragtigt ud. Og hvorfor ikke fremhæve langt tydeligere, at her kan man både læse om, hvordan man tjener penge, og hvordan man sparer dem i stedet for, at det står sådan lidt utydeligt og sammenrodet ude i den ene marv? De skal have deres egne menuer i toppen.

Derudover er din tekst dårligt formuleret og spækket med stavefejl, og det kommunikerer i sig selv ikke seriøsitet og professionalisme. Jeg ved godt, jeg uddeler smæk, men tro mig, de er velmente. Jeg vil vove og påstå, at jeg sparer dig for en masse spildtid og mangel på succes i sidste ende.

Jeg er selv ved at udvikle et nyt site. Og mig og min webmand (en ven, der kan gøre det billigt) har brugt månedsvis på at udvikle det, og vi er slet ikke færdige endnu. Der er mange aspekter, der skal tages hensyn til undervejs, lige fra design til brugervenlighed, osv.

Hvis du virkelig tror på din idé, så værner du dig med tålmodighed og gør dét, der skal til for at nå dit endelige mål. Sæt dig ned og begynd at tegne nogle skitser. Kig på dem. Begynd så at forbedre dem. Og husk så lige at forbedre dem lidt mere. Indtil du smiler for dig selv af bare selvtilfredshed :-)

Mvh

Thomas Thomsen

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:08

Lige en hurtig tilføjelse!

Jeg kender en, der har været med til at starte dette site med anmeldelser af musik, film og computerspil (www.hyped.nu), og det har sammenlagt taget dem rundt regnet 2 år. Ikke for at tage modet fra dig, men for at vise dig, hvad hårdt arbejde og troen på sig selv og sit koncept kan resultere i.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)