Hej Mark,
Nu har jeg lige fulgt lidt med fra sidelinien, og jeg kan lynhurtigt afkode din person, fordi jeg selv har haft en del af din type, som kunder :-)
Du er energisk, og du tænker en masse tanker, men du har svært ved at sortere i dem og holde styr på dem. Du vil helst have, at det hele skete i går end, at det sker i dag eller i morgen, for slet ikke at tale om i overmorgen. Og det ses efter min mening tydeligt på det site, du har linket til.
Det er super, at du har en masse idéer, men jeg tror ikke, at du for alvor får tænkt dem igennem. De ambitioner, du præsenterer for os andre, kommer slet ikke til sin ret på sitet for Brilliant Klubben. I mine øjne skriger det langt væk af noget, som er blevet stablet alt for hurtigt på benene. Det ser trist, kedeligt og amatøragtigt ud. Og hvorfor ikke fremhæve langt tydeligere, at her kan man både læse om, hvordan man tjener penge, og hvordan man sparer dem i stedet for, at det står sådan lidt utydeligt og sammenrodet ude i den ene marv? De skal have deres egne menuer i toppen.
Derudover er din tekst dårligt formuleret og spækket med stavefejl, og det kommunikerer i sig selv ikke seriøsitet og professionalisme. Jeg ved godt, jeg uddeler smæk, men tro mig, de er velmente. Jeg vil vove og påstå, at jeg sparer dig for en masse spildtid og mangel på succes i sidste ende.
Jeg er selv ved at udvikle et nyt site. Og mig og min webmand (en ven, der kan gøre det billigt) har brugt månedsvis på at udvikle det, og vi er slet ikke færdige endnu. Der er mange aspekter, der skal tages hensyn til undervejs, lige fra design til brugervenlighed, osv.
Hvis du virkelig tror på din idé, så værner du dig med tålmodighed og gør dét, der skal til for at nå dit endelige mål. Sæt dig ned og begynd at tegne nogle skitser. Kig på dem. Begynd så at forbedre dem. Og husk så lige at forbedre dem lidt mere. Indtil du smiler for dig selv af bare selvtilfredshed :-)
Mvh
Thomas Thomsen
www.tt-tekstforfatter.dk