Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bookmaker affiliates i DK?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg har et dansk domæne liggende som jeg har overvejet at benytte til en guide til bookmakers, men hvordan er det nu reglerne er? Ved at det før var forbudt at reklamere for andre virksomheder end Danske Spil, men er de regler blevet ændret?

På forhånd tak :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke endnu og det er uden betydning om det er et dansk domæne eller et dot com domæne. Det er ikke lovligt så længe du bor i Danmark og henvender dig til danske spillere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu genopliver jeg lige denne gamle tråd. Jeg har nemlig hørt en fugl synge om at det bliver lovligt at reklamere for udenlandske bookmakers på danske sider fra d. 1 januar 2011, så længe de har betalt dansk licens - nogen der kan bekræfte dette?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at der bliver ændret i lovgivningen omkring monopolet Danske Spil har, men rygterne siger at staten

1) vil sørge for at virksomheder der driver spilsiderne, betaler høje afgifter til staten og

2) at de fortsat vil forsøge at kontrollere markedet fuldstændig, og måske stadig sætte en stopper for danske affiliateforretninger i relation til andre bookmakers end Danske Spil.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Licenserne bliver forsinket, men kommer i løbet af 2011. Af en eller anden årsag har Danske Spil fået lov til at beholde monopolet på bingo og lotto. Licenserne bliver billigere end forventet og det sidste jeg hørte var at omkring 50 selskaber havde søgt om en licens.

Og ja, hvis noget er lovligt, så må man gerne reklamere for det Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)