Hej kære Aminoer! |
Det er helt umuligt at sige.
Når du siger den skal klare meget trafik, hvad mener du så?
Er det et hobbysite? Firmasite? hvad har du af krav?
Hej kære Aminoer! |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det er helt umuligt at sige. Er det et hobbysite? Firmasite? hvad har du af krav? |
Det er en firma side. Kravene er at den skal kunne holde til højere trafik. |
Man kan også spørge om 50.000 er for meget for en bil? - Der vil det næste spørgsmål så nok være om vi snakker person eller lastbil, eller måske en lille fiks varevogn på gule plader? Det er ikke direkte uvæsentligt om du er ved at leje en stor serverpark til det nye website der skal vippe facebook af pinden, eller om du blot skal bruge et lille webhotel til et hyggesite om hvordan man dyrker karse i vindueskarmen. I begge tilfælde er 130 kroner ikke nødvendigvis den rigtige pris for det produkt du skal bruge. Så du må hoste op med lidt mere information om hvad det helt præcist er du skal bruge af kapacitet og den ønskede kvalitet, så er chancen for god og kompetent vejledning væsentligt større herinde Herunder også gerne lidt om hvad dit system er udviklet i, der er væsentlig forskel på det software der bruges til at hoste .NET sider og så ting der er skrevet i Ruby On Rails. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Vi vil kunne hjælpe dig meget bedre hvis du oplyser om:
Hvilket site drejer det sig om ? Hvor meget trafik (GB) har i pr måned ? Hvor mange besøgende har i pr måned ? Hvor mange hits har i pr måned ?
Hvad har i nu ? ..og hvordan oplever i /jeres kunder at dette ikke er tilstrækkeligt !? |
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Hej Anders!
|
Hej Anders! |
Måske flere som kan byde på lidt flere svar? |
Det er ikke til at komme nærmere uden yderligere information. "Meget trafik" er et vidt begreb, især hvis du ikke selv har forstand på det. Er meget trafik streaming af HD video? Er det 100 besøgende om dagen? Er det 1000 besøgende om året/om måneden/om dagen/ i timen? Hvad med at tage en løsning der kan skalere. Start i det små, og se hvordan udviklingen går. Hvis du ikke kan følge med på en lille løsning så opgrader til en større. Sådan kan du fortsætte til du når et passende niveau. |
Jeg var blot nysgerrig om i hvilken kategori 130 kr. ligger i. |