Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra betaling med kreditkort til bankoverførsel.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Adwords eksperter,

Jeg vil ikke længere bruge kreditkort som betalingsform for mine adwords annoncer.

Er der nogen, der kan fortælle mig om det er muligt at lave betalingsformen om til bankoverførsel, så man ikke behøver at oprette en hel ny konto? I så fald, hvordan?

Desuden har jeg det problem, at jeg skiftede bank for nylig, hvor mit kreditkort hos den gamle bank jo blev spærret. jeg havde ik lige tænkt over at google hæver penge fra det kort. Nu er der et minus på min adwordskonto.

Da jeg ikke har et kreditkort længere, kan jeg så betale det jeg skylder google med bankoverførsel og så aktivere min adwordkonto igen?

/Joan 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 17:57

Hej Joan,

Hvis du har efterbetalingsfakturering kan du ikke ændre det til forudbetalingsfakturering, hverken via kreditkort eller bankoverførsel.

Du kan dog altid betale Google det skyldige beløb ved at tilknytte et nyt kreditkort.

Tilmeldt 10. Feb 10
Skrevet kl. 18:19

Mange tak for svaret.

Men hvad skal jeg gøre når jeg pga. personlige årsager ikke kommer til at have et kreditkort længere? Hvordan kan google så få sine penge.

Hvis jeg skylder, bandlyser Google mig vel, så jeg ik kan oprette en ny konto med bankoverførsel i stedet for??

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 18:28

Hej Joan,

Der er flere måder du kan tackle situationen på, selvom du ikke selv har et kreditkort længere.

Jeg vil dog råde dig til at skrive en mail til Google, hvori du lige forklarer om din situation og jeg kan forestille mig de giver dig et kontonummer som du kan overføre det skyldige beløb til.

Tilmeldt 10. Feb 10
Skrevet kl. 18:33

Det vil jeg da gøre såSmile

Du skal have mange tak!

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 18:39

Det var så lidt Smile

Vi tilbyder desuden livesupport via vores hjemmeside, som du også er velkommen til at gøre brug af.

God arbejdslyst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)